MTB: Den blå 6/2

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: Den blå 6/2

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg regner med at trille på den blå i morgen søndag den 6/2 ca. kl. 11.00, da jeg lige skal til Farum og hente låge først. Nogen der vil med?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

god ide

Post by Morten Hartvigsen »

hvis den blå er til at køre ?

men jeg tror jeg kører nede ved hareskov st. området lidt tidligere, da jeg også har andre "sjove" opgaver der lige skla klares.

Det er et sjovt stykke, og måske man kunne lave en dust rute det...altså parrallelt med s-banen + lidt mere..jeg vender tilbage
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

skal vi

Post by Morten Hartvigsen »

forresten ikke lave en masse chikaner, ved dustcup i roskilde 04 var der et lille område med ca. 10 chikaner og sving, som man med lidt øvelse kunne kører hurtigere og hurtigere igennem.

Bare en ide for at krydre det lidt, og for at der er lidt for publikum at se på.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fik kørt 2 timer med senior i dag, tonser... Fik desværre ondt i ryggen / benet igen.... :evil: :cry:

Lad os se om vi kan lave noget sjovt til vores Dust-løb, nu skal vi bare have lov til at køre et eller andet sted først... Krydt fingre.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

nogle står jo tidligt op....

Post by Morten Hartvigsen »

øv- det med ryggen.

jeg kørte ca. 2 1/2 time, fra kl. 8, skulle egentlig havde kørt 7:30, men havde svært ved at vågne, og manglede også lige at lappe en slange :-)

Mit knæ var ok i dag :-) men for helvede den venstre skulder er ikke spor bedre end for 3 uger siden jeg faldt :-(

Sidste gang jeg faldt for 2 år siden og slog skulderen meget, tog det også 1 år før det var helt forsvundet, men det her føltes værre...øv kan ikke endgang stejle da det gør ondt, så det begrænser teknikken
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kan godt huske da du røg på røven den dag med DMK, VILDT!
Post Reply