MTB: Næstved rundt 20/2

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
jonfugl
Ny på Hustleren
Posts: 4
Joined: 19 Feb 2005, 15:05

øhh har lidt svæt ved at finde rundt i jeres forums!!

Post by jonfugl »

Alle mine cykel kammerater fra Johnny Cash cykel klub - er allerede taget til Næstved for at varme ruten til i morgen op!! jeg har dog en fødselsdag i aften, og er derfor blevet i byen!! jeg regner dog med at tage toget i morgen kl 7.45... men så var det jeg tænkte hvorvidt der var en af jer, der havde plads til en drengerøv i bilen derned.. modsat de andre fra mit hold lugter jeg ikke og er meget venlig!! jeg chipper naturligvis til med benzin - og møder op - der hvor i har tiltænkt at køre fra.. i må meget gerne ringe eller skive på dette nummer hvis det kan lade sig gøre.. Mit nummer er 26749563 .
Venlige Johnny Cash hilsner Jon Ulle!! - ps. jeg tør ikke køre med ask, idet han skal på pubcrawl dagen før!!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

mere info fra "Jonfulg"

Post by Morten Hartvigsen »

situationen fra skoven er at - den i dag ser fin ud.. der er jo en ganske flad rute der går gennem fire stykker skov!! men de ville ligge den sådan i morgen - at det bliver muligt at køre uden at skulle løbe!! men lidt glat kan jo nok ikke undgås- da det vist bliver minus grader i nat og morgen..

Starten går 10.18!!

Venligst Jon
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

arh

Post by Morten Hartvigsen »

jeg må med skam bekende at jeg melder fra, det er en laaaaang køre tur - så hellere kører en tur lokalt, hvor skal vi så kører i morgen ? for mine ben var ellers top-tunede til i morgen

Tror måske jeg tager Haretris trænings rute...
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Resultater

Post by Ask 'Bask' Hybel »

User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Til Lykke.

Det rart at se Team Hustler på en 1. plads. Det sker ikke hver dag :D

På Jakob og min asfalttur i dag, prøvede vi lidt sne slush, så for mig er 1. pladsen en meget stor præsentation.

Endnu engang til lykke :!:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ser godt ud:)

Jeg mangler tiderne fra sidste år :?
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lol, jeg fik ikke nogen sluttid... flot arbejde der af Næstved Cykel Motion :roll:

Man kan godt se at vejret har været dårligt i år, da der er stor forskel på tiderne :)
Post Reply