MTB: Slushcup afd. 5 - 6. Herstedhøje (igen)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: Slushcup afd. 5 - 6. Herstedhøje (igen)

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sidste afd. af årets Slushcup. Sidste år var der klubhus med både omklædning og bad, rent luksus :lol: Området er super fedt, så mon ikke DMK igen har banket en fed rute sammen :?:

Kommer:
1. J-LO
2. Hartvigsen
3. Niklas Freydberg
4. Ask
5. Dalle

Kommer ikke:
1. Tom
2. Razz
3.
4.

Mere info her: www.slushcup.dk - Og jaaaaaaa, skriv lige om du kommer ik' :idea: :wink: (Tak, det var rart)
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 05 Mar 2005, 01:04, edited 6 times in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

.

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg deltager måske nok, da det er min 39års fødselsdag
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Image

Så er det da med at komme afsted, du kan måske vinde en guld GT hjelm :idea: :P
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Løbet er (nok) flyttet til Herstedhøje, samme sted som afd. 2 (shit) - da DMK ikke fik lov til at arrangere løbet i Tokkekøb Hegn. Noget surt, da Tokkekøb er et fedt sted....
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Er et forspring på 187 point nok ?

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Har lavet lidt uhyggelige udregninger...

Team Hustlers bedste holdpræstation var 2. afdeling hvor i scorede 439 point ! Johnny Cash Cykelklubs bedste holdpræstation var 4. afdeling hvor de fik 238 point. Hvis begge klubber køre op til deres årsbedste i sidste afdeling, ender Johnny Cash Cykkelklub altså med at vinde holdkonkurrencen med 14 point ! Det må for alt i verden ikke ske... :(
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

jamen

Post by Morten Hartvigsen »

Ask, det virker da som om du er i bedre form nu eller ? Rusen efter din første sejr (?) når vel heller ikke at lægge før 6 matrs.

Mmin form er også i bedring, og så starter jeg også snart igen med at cykle til job min 3 gange om ugen (det er mit mål).

og JLO og erså godt på vej, han gik jo ud på 2 afdeling, så bare at gennemfører er jo bedre :-)

og så er der de andre unge gutter, de skal bare lidt åp i gear :-)

jeg tror på at vi kan vinde :lol:
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: jamen

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Hej Morten,

Jeg ved ikke om jeg er i bedre form end i december, men i hvert fald er den lige så god. Og nej, rusen efter min første mtbsejer regner jeg ikke med aftager i indeværende år :D (det skal i nok blive trætte af 8) ) Og ja, selvfølgelig kan vi slå Johnny cash drengene !
Skal forresten lige høre - lørdag står den jo på rutehalløj fra Farum, så hvornår havde du så tænkt at vi skulle kigge på herstedhøje ruten ? Jeg er jo rimelig fleksibel, men det er jo næsten altid når i andre er på arbejde...

P.s. Tjek din "private massage" boks !
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Slushcup

Post by Niklas Freydberg »

Kommer helt sikkert, er stadig skuffet over min placering sidste søndag, men det var jo mit første løb så...........!
Men nu skal den have gas.... håber bare ikke næste afd. indeholder så meget løb som sidst.

Og et STORT tillykke til Ask.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: Er et forspring på 187 point nok ?

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Bask wrote:Har lavet lidt uhyggelige udregninger...

Team Hustlers bedste holdpræstation var 2. afdeling hvor i scorede 439 point ! Johnny Cash Cykelklubs bedste holdpræstation var 4. afdeling hvor de fik 238 point. Hvis begge klubber køre op til deres årsbedste i sidste afdeling, ender Johnny Cash Cykkelklub altså med at vinde holdkonkurrencen med 14 point ! Det må for alt i verden ikke ske... :(
Vi fik da noget under 400 point til afd. 4 :?: Husk at der til 4 afd. kun var 130 til start, derfor var det meget meget let at ende med et lavt antal point! Vi har næsten 200 point mindre inden sidste afd. de kan næsten ikke hentes :wink: Vi skal nok mere passe på at Næstved BC ikke er nok til at stille hold, så kan vi få problemer med 10. pladsen!

Næste år VIL jeg slå PMC!!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

husk - det giver uhyggeligt få point hvis man er i top 10 !!!
hvis man bliver nr. 1 = 1 point :lol: :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Nåå.... skal vi se at få en opdatering på hvem som kommer, vi skal jo gerne stille i stærkest mulige opstilling, så vi kan forbedre vores 10 plads for hold ikke? - :twisted:

Hvad siger I, er det tid til en alle mail :?:

Morten, du får en gave hvis du går i top 10 :shock:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg træner ihvertfald HELT vildt...men jeg synes dog ikke jeg er helt på september 04 formen..men det kommer vel. i denne uge topper jeg ihvertfald min. 10 timers træning (løb, cykling, spinning, skitræning, styrketræning samt tennis). Så må vi bare håbe en af mine cykler bliver klar, begge er pt. ikke køre klare..
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jeg kommer også... :D
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Kommer:
1. J-LO
2. Hartvigsen
3. Niklas Freydberg
4.

Kommer ikke:
1. Tom (guess why? Og er det ikke nok med en kommer rubrik?)
2.
3.
4.
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Jeg kommer ikke. Skal desværre på ski (har hørt det er en god måde at træne lår).
Efter min præstation ved sidste slush afd. tror jeg alligevel ikke jeg kommer til at køre om point for holdet.

God vind drenge :wink:

Kan i øvrigt huske at jeg på et tidspunkt så et sted her på siden, hvor der var et andet rigtig godt link til en mtb løbskalender. Men nu kan jeg sgu ikke finde det.

Nogen der kan huske det?
Post Reply