MTB: Slushcup afd. 4 - 13. Feb Rude/Geel

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:Hartvigsen, skulle vi finde en dag hvor vi udveksler rat for en tid? Jeg vil gerne have mulighed for at prøve et par ture, så måske kan vi "Bytte" over en 2 ugers periode :?: Jeg kunne godt tænke mig at have det til Slush 4 hvis muligt.
ja, men jeg kan ikke love det bliver før slush 4, da jeg burde give det en chance selv, skal lige justerer lidt..
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg melder pas Morten, jeg behøver mine horn. Jeg har i de sidste uger prøvet at holde øje med hvor meget jeg bruger dem, og det er MEGET!

Anyway, hvordan ser det ud med Slushen, er vi ved at være klar til afd. 4??
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote: Anyway, hvordan ser det ud med Slushen, er vi ved at være klar til afd. 4??
Jeg er frisk til på søndag...kan jeg forøvrigt prøve din H4 computer på søndag Morten ?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

quote]Jeg er frisk til på søndag...kan jeg forøvrigt prøve din H4 computer på søndag Morten ?[/quote]

ikke sikkert nr. 2 døde pludselig idag da jeg trykkede på en knap !!! måske den ikke kunne lide frost :lol:
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Jeg kommer også på søndag, hvis jeg er blevet rask. Snøft Piv :cry:
Rust
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det gik da fint til Duatlon, du fik givet Mølle røv :!: :wink: :P

Meil jeg fik:
Hej JLo

-kan lige så godt indrømme det.

jeg blev slået af Rustemand i dag på det skaldede bjerg. Lige så vattet han var på cykeldelen, lige så djævelsk var han på løberuten, så i sidste ende blev det til et 1min. 22 sec. nederlag.

har forsøgt at bøje mig næsegrus i støvet på jeres site, men har ikke adgang, så vil du videregive min kapitulation.


Mølle
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Måske ingen slushcup for mit vedkomne...

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Ahhhh.....store problemer ! Mit geardrop er knækket og der er inden cykelbutikker der ligge med et nyt. Principa selv har heller ikke nogle, men laver nogen om 1½ måned :D Ironhorse kan muligvis blive min redning...de har lovet at prøve at skaffe/lave et, men hvis det ikke lykkes skal min mtb stå i kælderen i 2 måneder...jeg kræver medlidenhed og støtte NU !
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Shiiiit.... Har du efterlyst et på www.mtb.dk ? det er utroligt hvad folk har i skufferne!
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote:Shiiiit.... Har du efterlyst et på www.mtb.dk ? det er utroligt hvad folk har i skufferne!
Nej, ikke endnu. Knud fra Ironhorse har lovet at give mig besked i morgen eftermiddag...hvis det ikke lykkes igennem ham, poster jeg straks på mtb.dk !
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

ok, men hvis du poster nu, kan de jo evt. nå at sende det til dig, via posten - eks. fra Jylland :)
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote:ok, men hvis du poster nu, kan de jo evt. nå at sende det til dig, via posten - eks. fra Jylland :)
Du har ret...
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Ask

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg har reserve drop til både Trek og Ghost, måske en af dem passer ?

Ekstra drop til 24t, er en god ting...bare et hint :-) selvom vi jo har flere cykler
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: Ask

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Morten Hartvigsen wrote:Jeg har reserve drop til både Trek og Ghost, måske en af dem passer ?

Ekstra drop til 24t, er en god ting...bare et hint :-) selvom vi jo har flere cykler
Mette Andersen har svaret at hun måske har et drop, så forhåbentligvis er min slushcup reddet på søndag...vi krydser fingre ! Tror ikke at dine reservedrops passer, men jeg vedlægger lige et billede for det kunne jo være !

Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

desværre passer de ikke
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

fandt du et drop Ask ?

ellers Har Christian Holm (i Albertslund/Herstedvester) nok et du kan "låne". RIng til mig 26304000
Post Reply