Solo plads til 24 timers løbet sælges SOLGT

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Solo plads til 24 timers løbet sælges SOLGT

Post by Johnni JJ »

Bud modtages :wink:

Tlfnr. 21 31 00 62

PS: sælges pga. storform...... \:D/ SOLGT
Last edited by Johnni JJ on 01 Jun 2007, 16:25, edited 1 time in total.
Hanne
Med nyvasket cykel

Re: Solo plads til 24 timers løbet sælges

Post by Hanne »

Aijjj - hvad er nu det ????
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

:?
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Ja det er nemt at være sej i december måned men før eller siden bliver det jo juni måned og realiteterne går op for folk :wink:

Du deltager vel så på et hold - Rust har jo en plads ledig.
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Re: Solo plads til 24 timers løbet sælges

Post by Johnni JJ »

Hanne wrote:Aijjj - hvad er nu det ????
Jeg har set dagens lys og jeg syntes ikke rigtigt mit niveau er til det for tiden og jeg er også lidt træt af at cykle. :twisted:

Så jeg er startet som lystfisker igen :lol: Det hygger jeg mig med for tiden. Men selvfølgelig vil jeg køre noget træning og løb engang imellem, når lysten melder sig.

Desuden så har jeg også mange gener i både min ryg og knæ og jeg er ved at være lidt træt af alle de smerter hver gang jeg har været ude og cykle.

Hvis Rust ikke kan komme af med sin plads på 4 mandshold, kan jeg godt køre et par omgange, hvis der mangler en. :wink:
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Hej JJ. det var da trist læsning , jeg troede vi skulle dyste som sidste år . Men jeg forstår godt du ikke orker flere smærter , men jeg regner da med du kommer og hepper på de gamle mænd og unge piger i teamhustler :wink:
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Per Olsson wrote:Hej JJ. det var da trist læsning , jeg troede vi skulle dyste som sidste år . Men jeg forstår godt du ikke orker flere smærter , men jeg regner da med du kommer og hepper på de gamle mænd og unge piger i teamhustler :wink:
Per
Jeg synes da det er ok at erkende sine begrænsniger (det er jo ikke altid nemt), og især hvis man har fysiske problemer eller bare mangler lysten, så fisk du bare løs, det er også fedt.

Fedt at du stadig er på Per - jeg krydser fingre.
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

For helvede JJ, nu havde jeg regnet med at vi skulle køre sammen. Jeg har pt mega rygproblemer når jeg kører til så jeg tager den helt med ro til løbet.
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

Ja, jeg er da også lidt ked af ikke at skulle køre alligevel, men jeg syntes ikke rigtigt år 2007 er mit år på en cykel :cry: Hvis man skal sidde med både ondt i ryggen og knæ, så bliver man sgu lidt trist til mode.

Jeg har egentlig gentagne gange fået af vide af læger, at jeg skulle droppe cykling, men har så valgt at trodse dem.

Men ikke mere tuderi over det, jeg kører selvfølgelig det som jeg har lyst til. Faktisk syntes jeg det er lidt sjovt at komme igang som lystfisker igen, er der nogen der er friske på en tur, så skal jeg straks arrangere en tur :lol: Det er ligeså sjovt som cykling.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Ærgeligt JJ, og selvfølgelig mest for dig, men var det ikke muligt at du kunne arrangere nogle lange ture på 2-3 timer, i et tempo som du syntes passer dit helbred.

Jeg har hørt så meget godt om den tur du arrangerede fra Ølstykke og det er sådanne ture som jeg godt kan li'.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

Jan Lohmann wrote:Ærgeligt JJ, og selvfølgelig mest for dig, men var det ikke muligt at du kunne arrangere nogle lange ture på 2-3 timer, i et tempo som du syntes passer dit helbred.

Jeg har hørt så meget godt om den tur du arrangerede fra Ølstykke og det er sådanne ture som jeg godt kan li'.
Jo vi må have nogen flere hyggeture.
Jeg vil godt arrangere en ny tur fra Buresø og rundt om Farum sø og Furesø, det vil jeg vende tilbage om efter sommerferien. Det er nemlig en rigtig god og lang tur.
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Gerne med noget af det der gode morgenmad vi fik hos dig sidst :D
Post Reply