Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Har kun min trek, som pt. ikke er kørende (defekt X.0 bagfætter). Principiaen er sat til salg, og skal ikke ud. (Mange nye dele som ikke skal slides)
ok. Jeg glemte før, jeg har plads til 1 i bilen, Diana?? (Altså med forbehold for at vejret er totalt skod)
Dan wrote:jeg har plads til 1 i bilen, Diana?? (Altså med forbehold for at vejret er totalt skod)
Jo tak..men skal nok lige give besked...for det dur ikke om morgenen, at jeg lige pludselig ikke har et lift....for jeg har tilmeldt...og det er jo ikke vejret eller benene der bestemmer....så.... Hvad er nu det??? Synes at der er flere Hustlere der er begyndt at pive lidt....
Last edited by Diana on 10 Jan 2007, 21:59, edited 1 time in total.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Åhhhh - hvor er det godt at se, at landevejsklubberne bliver invaderet af rigtige MTB ryttere .. Jeg tror nok jeg har fået plads hos Lohmann Senior .. Jan - korriger mig lige hvis jeg tager fejl.
Og jeg må erkende at jeg glæder mig - søndagens fiasko, skal jo hævnes.
Ja, så har Anders-Kirchhoff-økonomi-modellen igen været på spil og har afgjort, at Dworak-cup ikke bliver til noget.
Det bliver istedet for en søndagstur i ca. 3 timer til 0 kr. Held og lykke til alle jer, som stiller op og jer andre, tag med på søndagsturen. Sker kl. 1000 fra Naturskolen i Rude Skov.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!