Dworak - 10-12-2006

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Dworak - 10-12-2006

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg kører Dworak, senior skal have noget backup, så han kan gå på podiet samlet i H60!

Info
http://nck.nu/vintercup/Vintercup_06_07.pdf

10-12-2006 NCK: mødested Kildeportvej 3480 Fredensborg .

Håber der er nogen som vil med?
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3402
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Hvis jeg kan få det til at passe ind i kalenderen er jeg frisk. Vi er jo nok ikke i stand til at køre særlig stærkt til 3 afdeling af Slush pga. Hustler julefrokost. :lol:
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Peter Christensen wrote:Hvis jeg kan få det til at passe ind i kalenderen er jeg frisk. Vi er jo nok ikke i stand til at køre særlig stærkt til 3 afdeling af Slush pga. Hustler julefrokost. :lol:
Hold da op! Vi ligger jo totalt brak hele lørdagen...og så er vi virkelig udhvilede til om søndagen. Det er meget bedre end det sædvanlige, hvor halvdelen har været på druk om lørdag og resten har brugt kræfterne på noget andet i stedeet for at lade op - det bliver en super 3. SlushCup!!! :twisted:
Image
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2786
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Æv æv æv. Jeg troede faktsk lige, at der var dømt løbs-fri weekend i næste weekend (for første gang i umindelige tider). Synes, jeg har kørt mange løb de sidste mange weekender - undtagen lige Fall Race, hvor jeg var bagstiv...
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er løb både den 10 og den 17/12, og så lidt pause ;) Op på jernhesten Bo!!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2786
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Det er løb både den 10 og den 17/12, og så lidt pause ;) Op på jernhesten Bo!!
Kommer selvfølgelig! Er bare lidt træt af at sidde og være "ædru fanden" til diverse julefrokoster, og tage hjem kl. 22.30, fordi man skal hjem og sove. Glæder mig til jule pausen og lidt ferie. :roll:

Men på søndag kører vi igen!!! Hvis det er din ynglings rute, så kan der ikke være ret mange højdemeter i den :wink:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Åhhh... I er så smarte. :twisted: **** jeg glæder mig til at nakke jer :mrgreen:
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Jeg kommer... 8) desværre er DSB ikke så stabile om søndagen tidlig morgen...fandt vi ud af til sidste DWORAK...det var lige på et hængende hår at vi nåede det...der er også sporarbejde i weekenderne og det giver lidt kludder i køreplanerne...

Så jeg er på tiggerstien..men hensyn til lift derop.. :oops: evt. fra en station...i nærheden.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2786
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Kan du komme til Skodsborg eller Holte? Så kan du køre med i Brian Golfen
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

BoS wrote:Kan du komme til Skodsborg eller Holte? Så kan du køre med i Brian Golfen
Top...napper en tur i Golfi...finder lige ud af det med togene...Holtelinjen kører ok..men giver besked..Skodsborg?? den må jeg lige Krakke :oops:

Ses til spin.


Øhh..fandt Skodsborg..pinligt...har sku´da været der flere gang :oops: Finder et stabilt tog..Holtelinjen eller Kystbanen...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Diana wrote:
BoS wrote:Kan du komme til Skodsborg eller Holte? Så kan du køre med i Brian Golfen
Top...napper en tur i Golfi...finder lige ud af det med togene...Holtelinjen kører ok..men giver besked..Skodsborg?? den må jeg lige Krakke :oops:

Ses til spin.


Øhh..fandt Skodsborg..pinligt...har sku´da været der flere gang :oops: Finder et stabilt tog..Holtelinjen eller Kystbanen...
Som fysikken har det pt, så kommer jeg nok ikke derop - har været en lille tur i Lyngby i dag og det kostede ret mange kræfter, så jeg må heppe på jer hjemmefra ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Øv Hanne, men så er du bare mere klar til Julefrokosten ;)
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Op med humøret igen, Hanne...Du skal nok komme tilbage i kampen i skoven... du er jo lynende hurtig... 8) Thats live op ups an downs... Vi ses, kigger forbi en dag som vi snakkede om....skal lige finde en tom plads i min kalender... :lol:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Øv Hanne, men så er du bare mere klar til Julefrokosten ;)
I kan stole på at jeg bliver klar til julefrokosten..jeg kæmper ihvertfald for det. Har dog valgt at droppe firmaets julefrokost fredag - gider ikke når jeg ikke kan komme ud og danse ;).
Og der er jo kun én vej og det er fremad ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Som det ser ud nu så stiller jeg til start
Post Reply