Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Post by Mikkel Henningsen »

Vi har de fleste mandage fra december til februar kørt Zwift om aftenen, enten kl. 18 eller kl. 20

Det har været Mikkel, Claes eller Morten, der har stået for at arrange "meet-up", og vi har eksperimenteret med work-outs, keep-together, meet-up view only, hjemmelavet programmer og forskellige ruter.

Generelt har vi været 1 - 4 fra Team Hustler, med især Flemming Meyer som mødestabil.

Der har været lidt teknisk knas for nogen af os (host, host, Mikkel), men der er rimelig styr på Discord, så vi kan tale sammen undervejs.

For at være lidt flere har vi haft gæster med, f.eks. tidligere hustlere Jesper Jørgensen og Christian Jørgensen. Det bliver koordineret i en Messenger-tråd, som alle er velkomne til at blive medlem af - den hedder TH Mandags Zwift.

Vi har også en hustler's only Messenger-tråd, hvor lir, spørgsmål og træningsaftaler kan deles og arrangeres. Den er alle selvfølgelig også velkommen i.

Har man lyst til at køre med, men kl. 17:30 ville bare passe så meget bedre - eller fredag for den sags skyld; Vil man kun køre 3-5 timer lange ture efter Route Badges eller noget helt andet? Så meld ind - Zwift er som Gravel og Licens - noget vi giver til hinanden :)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Post by AndreasA »

Jeg er frisk, men mest i kl. 20 segmentet
Jeg har sultne børn der skal fodres og lektier der skal valideres, der ved 17-18tiden
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Post by Morten Hartvigsen »

Vi tager nok Tour de Zwift nr. 8 idag 8 Feb. , kl. 18
Hold B - fordi der er flest hm :-) :-)
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Post by Mikkel Henningsen »

AndreasA wrote:Jeg er frisk, men mest i kl. 20 segmentet
Jeg har sultne børn der skal fodres og lektier der skal valideres, der ved 17-18tiden
Jeg vil foreslå, at vi skifter lidt fra uge til uge, om det er kl. 18 eller 20.
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10085
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg hælder mest til kl. 18 - 19 ish .. kan simpelthen ikke falde til ro og sove i god tid, når kroppen har været i max. effort til kl. 21 - 21:30 ish :-) men vil da ikke afvise det :-)

NB:
I FCK (Farum Cykel Klub) regi kører vi også Zwift Tirsdag/Torsdage typisk kl. 18, og der har jeg tilladt mig at inviterer TH Zwifterer + lidt andre også .... så sig til hvis i bliver trætte af Zwift invitationer ... hvis ingen gider svarer på meetups i Zwift, så stopper jeg med at inviterer jer :-)
User avatar
Mikkel Henningsen
Med nye lunger
Posts: 2221
Joined: 21 May 2009, 23:25
Location: København

Re: Mandags-Zwift: Feedback / Evaluering

Post by Mikkel Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:Jeg hælder mest til kl. 18 - 19 ish .. kan simpelthen ikke falde til ro og sove i god tid, når kroppen har været i max. effort til kl. 21 - 21:30 ish :-) men vil da ikke afvise det :-)

NB:
I FCK (Farum Cykel Klub) regi kører vi også Zwift Tirsdag/Torsdage typisk kl. 18, og der har jeg tilladt mig at inviterer TH Zwifterer + lidt andre også .... så sig til hvis i bliver trætte af Zwift invitationer ... hvis ingen gider svarer på meetups i Zwift, så stopper jeg med at inviterer jer :-)
Jeg er glad for at blive inviteret - også selvom jeg sjældent får deltaget. Skal nok sørge for at svare aktivt nej også
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
Post Reply