Hvis nogen bruger det, er der vist "bad news" her :
https://www.dcrainmaker.com/2019/10/str ... trash.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Strava App på mobilos
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Strava App på mobilos
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Re: Strava App på mobilos
Har nu aldrig brugt at connecte BT devices gennem Strava. Det har altid været gennem Garmin Connect.
Men det er godt nok tyndt af Strava, hvis de vælger at "løse" problemet på den måde...
Men det er godt nok tyndt af Strava, hvis de vælger at "løse" problemet på den måde...
Ja en underlig “løsning” jeg vil tro at app’en helt forsvinder og bliver til et link til en hjemmesideClausA wrote:Men det er godt nok tyndt af Strava, hvis de vælger at "løse" problemet på den måde...
Kører med lavt tryk
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
mja, tror snarere det bliver et rent "vis mine ture uden optage mulighed" app.....Bo Bloch wrote:Ja en underlig “løsning” jeg vil tro at app’en helt forsvinder og bliver til et link til en hjemmesideClausA wrote:Men det er godt nok tyndt af Strava, hvis de vælger at "løse" problemet på den måde...
mvh Niels Henningsen
Jeg viste slet ikke man kunne tilslutte pulsmåler osv til strava, det er jo tæt på ubrugeligt at lade en telefon tracke sin tur på GPS.
Hvis de fjerner app tror jeg brugerne forsvinder, det er jo mest af alt bare en social app der bruge på telefonen.
Live segmenter er meget sjove, men som et seriøst trænings redskab er den jo ikke meget værd når man feks. ikke selv kan indstille wattzoner.
Jeg logger kun ind i browser fordi jeg synes det er sjovt at se min fitness/freshness
Hvis de fjerner app tror jeg brugerne forsvinder, det er jo mest af alt bare en social app der bruge på telefonen.
Live segmenter er meget sjove, men som et seriøst trænings redskab er den jo ikke meget værd når man feks. ikke selv kan indstille wattzoner.
Jeg logger kun ind i browser fordi jeg synes det er sjovt at se min fitness/freshness
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Strava App på mobilos
Jeg bruge TrainingPeaks TIL det seriøse. Strava er sjov med segmenter.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Klubmester 2016 i MTB Marathon - Just do it