Adventure Race (begynder)

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Kenny
3000+ posts = spammer

Re: Adventure Race (begynder)

Post by Kenny »

@Alice Jeg har allerede kigget på boost adventure. Men de har ikke noget i kalenderen for 2012. Og der går ikke mange uger før det bliver en rigtig dyr udstyrs sport hvis man skal samtidig holde sig varm.
Har jeg ret, når jeg efter 2AR kan konstatere at skiftetøj er unødvendig. Man skal bare acceptere at være våd hele dagen. Det nytter jo ikke noget at skifte til tørt tøj når det regner eller man skal løbe igennem vandhuller og svømme.

@Jacob Under nyheder er vist lige i overkanten, jeg har lige læst den igennem. Den er jo fyldt med stavefejl og manglende ord :)

Lige præcis luftmadresrace kan jeg stadig ikke se det sjove i. En normal svømmetur havde derimod været ok. Men nu havde jeg heller ikke forventet så meget vand resten af løbet og havde håbet på at komme tør hjem. Og ja så var jeg sgu lidt negativ over en badetur til at starte med. Men det det gjorde faktisk bare at jeg ikke tøvede ved vandhullerne. Nu var jeg jo allerede våd så hvorfor ikke bare fortsætte. Og nu ved jeg så at vand er et must til AR :)

Tro det eller ej, jeg elsker faktisk vand. Men jeg kunne nok godt bruge lidt svømme træning :)

Jeg skal helt sikkert deltage i AR næste år, men jeg tror også jeg vil prøve kræfter med TRI

Hmm jeg tror også hurtig AR kan blive en dyr sport, jeg tænker at det nok er en god ide med et par offroad sko der er lavet til den slags. Det er nok begrænset hvor lang tid de normale løbesko holder til saltvand og mudderbade.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Post Reply