12timer i Silkeborg

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Jan Lohmann wrote:Tak til senior for at medbringe de 2 pavilloner. Udsagn til´behagelig' eftertanke. ;-)

Det var midt sidste 12 timers løb. Min krop er ikke til de mange pauser mellem omgangene, så hellere 103 km MTB Challenge.
Ja mange tak - det var super!

Ærgeligt at du ikke mener kroppen kan klare pauserne.
det er faktisk dem jeg synes bedst om :-)
Jan D
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Super løb i det jyske og de hyggelige hustlere gav god stemning!! Perfekt rute de havde fået lavet, der vel passede til de fleste med op og nedkørsler, flade motorveje og ikke alt for mange rødder.

God battle med Henrik - sjovt hvordan vi kører nogenlunde lige hurtig men overhaler hinanden ca 10 gange på en omgang. Og du har ret, jeg havde et forspring :wink: :D

Og tak for opmuntring fra bla. Susanne, Alice - total god stil :)

Hatten af for Hanne og de andre solister - respekt =D>

Og Casper O og team kørte da også OK uden at det var imponerende :-'' :lol:
Nu kan det da kun gå fremad....
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Tusinde tak til alle for en dejlig tur til silkeborg, det var f.... hyggeligt :applaus:
og tillykke til Hanne med 2. pladsen samt et stort tak til Jan for de 2 pavilloner.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for et super løb som foregik i nogenlunde tørvejr. Jeg havde ellers den værst tænkelige start. Da vi ankommer til Silkeborg og skal have stillet cyklerne frem, ser Daniel (Alices kæreste) tilfældigvis på min cykel og siger at jeg godt nok er modig hvis jeg vil køre på den. Øhhh - hvad pokker mener du ??? - Rammen var knækket næsten helt igennem lige under sadlen.. hmmm - sikke noget lor..... og så min elskede Rivette.. men men men.. ALice springer til og siger at jeg da bare kan køre på hendes "Elg".. Jeg prøver den, den er en smule for lille til mig, men jeg tager chancen.. så efter lidt ombygning har jeg en cykel at køre på..
Nå.. jeg var jo egentlig kun taget med for at prøve J-Lo's princip af med at køre solo, hygge med klubben og ikke køre efter en pladsering men kun for hyggens skyld... Jeg har haft det mål i år, at al cykling kun skulle være for sjov, jeg har på intet tidspunkt tænkt at jeg ville forsøge at køre mig til nogen podieplacering, for jeg har slet ikke haft tid eller mulighed for at træne som det kræves.
Så det var en rolig og afbalanceret Hanne der steg op og startede. Tempoet for dagen var ok , roligt og med en ok fart, men da klokken nærmer sig 13 kommer den første krise - jeg gider ikke rigtig, har lidt ondt af mig selv, ondt i mine knæ, så jeg tager lige en lille pause.. Bliver mødt af Strået oppe ved Hustlercampen som så faktisk fortæller jeg ligger nr 2, men at jeg så lige har smidt den væk, da min konkurrent ( Christa fra WAT i Århus) er kørt ud på næste runde.. FAND....S PIS OG ........ ( You know the rest) - Mig op på cyklen igen - det tager mig så 2 runder at nå at komme på omgangshøjde med hende igen. Vi følges så i en del timer - hun er rigtig god på bakkerne og jeg har så fordelen på nedkørslerne og på de flade stykker, men jeg kan ikke rigtig få det hul til hende som er nødvendigt og jeg erkender at jeg nok slet ikke kan nå hende..
Alice og Sheena (Nordic 24 vinderen) har hele dagen har serviceret mig i den helt store stil med mad, opmuntring og opbakning sørger for at jeg på intet tidspunkt lider med noget ( andet end jeg har mega ondt over det hele) og jeg kan jo slet ikke sige dem tak nok.. men kræfterne begynder at svigte lidt. Jeg har på det tidspunkt erkendt at jeg nok så kun må nøjes med en 3 plads, hvilket vel egentlig også er super, da målet jo var noget helt andet til start.. så jeg ligger bare og køre sammen med Christa. Ca kl 18 kører vi så ud på endnu en omgang og på den første nedkørsel kommer jeg så til at ligge forrest og pludselig kan jeg så ikke se hende mere.. og så er der jo kun at prøve at køre som død og helvede for at prøve at indhente det jeg skal for at kunne fordi Christa er så utrolig stærk til at køre opad ( og der var jo ret mange bakker der skulle forceres). Det lykkedes mig så at få lavet et så stort hul, så jeg når at komme ind i mål ca 3 kvarter før målet lukker og da jeg er ca 40 minutter om en omgang kan jeg se at jeg faktisk er i stand til at nå en sidste omgang - så jeg prøver og kaster mig for sidste gang op af bakken og ind til skoven med tanken om at det er sidste gang jeg skal æde de hæslige bakker.
Jeg kommer i mål kl 20.23 - 7 minutter før målet lukkes og har så sikret mig min andenplads.. helt ufattelig og slet ikke forventet.

Kæmpe tak til jer drenge for jeres ukuelige opbakning - I er der sgu når det begynder at bliver lidt for surt.. En MEGA KÆMPE tak til Alice og Daniel for lån af cykel, service, til mig og til cyklen, opbakning og alt det andet I klarede ved siden af.. jeg kan slet ikke takke jer nok. Sheena som faktisk var der for Christa men også havde tid til mig.. helt vildt. Til Klaus min dejlige kæreste fordi du gad køre hjem...

Nu skal jeg lige slappe den et par dage og så have forhandlet mig frem til en ny Rivette for jeg måtte efterlade den i Silkeborg da "Rivette folkene " ville have den med hjem.. Snøft.. Skønne grønne låge.. RIP - du har fortjent den smukkeste plads på kirkegården..

18 kørte omgange

11 timer og 53 minutter i sadlen .. tja..en god men meget hård lørdag..

Hanne :)..
Last edited by Hanne on 16 Aug 2010, 11:15, edited 1 time in total.
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Henrik Nielsen wrote:Tusinde tak til alle for en dejlig tur til silkeborg, det var f.... hyggeligt :applaus:
og tillykke til Hanne med 2. pladsen samt et stort tak til Jan for de 2 pavilloner.
Selv tak men det var ikke for at blive rost, men mere en husker på at vi næste gang sørger for at turen bliver lidt mere organisteret med telte, stole, slik, vand etc.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Finders der et foto af Hanne på podiet?? Forhåbentlig for så syntes jeg Hanne's epistel skal om i nyhederne
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

Hej Grønne ( og en enkelt forklædt smølf :-)

De er os der takker for en god weekend i godt selskab, det kan godt være nogen syntes vi er tosset, men vi nyder jo faktisk at bruge vores ferie på en lidt utraditionel måde.

Endnu engang tillykke til jer alle, specielt til Hanne som kørte det perfekte løb for hende, til solo drengene Steen og Flemming som klarede det super, til begge hold for en flot indsats.

Vi har en masse billeder men skal lige have lidt instruks i at lægge dem op på jeres board. Der er også billeder af podiet :-)

Alice
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

Hanne, så tror da fanden den har knirket sådan. Husk hvis en alu cykel knirker kan det være det første tegn på at den er ved at revne
/Niels
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Tak for en stor oplevelse samt Hustler-hygge
Specielt til Alice og Daniel som hjalp med forplejning, support. =D>
Jeg må nok erkende at det kræver lidt mere en 24 timers planlægning, hvis sådan en solo-tur skal fungere.
Havde et godt løb indtil jeg fik problemer med maven efter ca. 9timer, (tror jeg fik for meget sukker og for lidt almindelig mad)
MEN det skal da prøves igen :wink:
Fantastisk at Hanne kunne blive ved og ved - RESPEKT :thumbsup:
Se Johannesevangeliet kap.8 vers7
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

tillykke Hanne, super flot =D>
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Flot kørt Hanne =D> Du er helt klart Hustlernes kamikaze pilot. Første prøver du at snige dig af sted på en knækket Rivette, så kører du 12 timer på en cykel der ikke passer dig i str., og nu ligger du formentlig med to hævede knæ.
Til Lykke.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Stor tak til Senior og Jlo for at sørge for lejr faciliteter. Uden dem var der ingen, der havde kunnet præstere noget som helst. Ikke engang dem med kørstærkt-app'en
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Du skal da have ros Jan, hvad havde vi gjort de første 4 timer med let regn og ja det skal da helt klart organiseres bedre næste gang.
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

BoS wrote:Ikke engang dem med kørstærkt-app'en
Og så er det kvit og frit oven i købet..... :lol:
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Ja ..... okay man skulle have været der . :wink:
Post Reply