Fitness dk. Slagelse den 29/3

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

godt kørt skakke.
Løbet er vist ved at være for stort til manuel tidstagning.

Jais er der skam, der er bare ingen klub registreret ved ham.
Godt skilt er halvt samlet.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Tommy Hass wrote:Jais er der skam, der er bare ingen klub registreret ved ham.
Ja, jeg fandt ham lige. nr. 30. Godt kørt!

Jeg kørte i øvrigt under en ny klub, som ingen kender.
01:50:20 12 Bo Skakke Team Hustler - Roskilde

haha
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Nogen der ved hvem Rumne Hemmingsen er, Han kører for Team Hustler RockShox, og er blevet nr 13 på den lange. I al fald ifølge resultatlisten.
Rivette F8
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Ja en super dag....det er sgu det tætteste jeg har været på en podieplads :lol: En 8-plads i senior-rækken på den lange 8)
Cykler du - eller hykler du
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Det var en "lidt" fugtig rute idag, men det hjalp da solen kom, og de mange ryttere havde været rundt 1,2,3,4 gange.

Hatten af for Niels, der for første gang slog undertegnede med 20sek, i en ren overhaling på sidste bakke, faeme surt for mig :wink: men der var lidt udsolgt der. Gik virkelig kold på sidste omgang, der var hele 12min langsommmere end første omgang :cry: . Niels kom op på sidste omgang, og da jeg så ham prøvede jeg at holde et hul, men han kom op igen. Troede ellers jeg kunne køre fra ham på de tekniske ned/opkørsler, men den gik desværre ikke, din teknik er sgu da godkendt :) Ja undskyld jeg ikke hilste ude på sporet Niels, men der var ikke luft til snak :wink:

De første 2 1/2 omgang blev kørt i en gruppe på 3 (med lidt udskiftning)med storglade og sludreshartollet Kirstine Nørgaard - der hilste pænt på ALLE :wink: Utroligt overskud hun havde, så vi andre var lidt presset.. nuvel hun kørte kun 57km, men der var sgu godt med skud på hele vejen, ikke noget slag der.

Tak til Slagelse for mange nye singletrack med fine maleriske rødder (godt nok øm bagi nu...), samt et overdådigt kagebord.
jkp
Ny på Hustleren

Ris - ros?

Post by jkp »

"Jacker " lige jeres tråd, rart at læse om de gode erfaringer i har haft med løbet.

Vi (SlagelseMTB) har selv været inde på at der skal noget elektronisk tidtagning til, men vi synes at prisen er presset godt i forvejen (Vi betaler 50,- kr pr. deltager til skoven) og evt. tidstagning kommer så oveni - men spørgsmålet er, vil det "skræmme" jer væk fra deltagelse, hvis løbet blev 20-30 kr dyrere?

Vi prøver på at lave et løb der dækker både begyndere og "de hårde" drenge, så al feedback vil blive værdsat.

Mvh. en af de råbende bane-vagter :roll:

Jesper Kamstrup - Slagelse MTB
Man bliver aldrig for gammel til at få en lykkelig barndom :o)
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Personligt ser jeg ingen vej udenom for jer.

Jeres egen succes er ved at slå tidstagningen ihjel.

I bliver nød til at have det automatiseret til næste år.

Jeg kan se rigtigt mange skrevet med forkerte navne, forkerte hold, forkerte tider... Og enda flere skrevet som dnf, som faktsik kom imål.

Ved godt det bare er at skrive til jer og få lavet det om, men det virker bare lidt æv.

men igen.. FEDT løb, Fedt track.. og al den hvide maling.. DAMN lækkert specielt for de nye på sporet.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Jeg er enig med Casper, elektronisk tidstagning, det er vejen frem.
Der er kommet lidt konkurrence på det marked, så mon ikke i kan få et godt tilbud ? Jeg betaler gerne lidt ekstra
Godt skilt er halvt samlet.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Ja, når man i forevejen kører en time hver vej, så betyder 20-30 kr ikke det store.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Da I jo drukner i sucees ~ flere og flere deltager, så er elektronisk tidstagning vejen frem, for ellers så ender det i Kaos.

Der er 2-3 firmaer som kan elektronisk tidstagning så prøv jer frem.

Det var ellers en fed rute og sporet på siden af bakken. få km. før mål, var en positiv ændring.
Jeg kunne personligt godt undvære den 'stejle' stigning, hvor over 90% så ud til at gå op!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Jeg vil gerne give lidt feedback nu I spørger. Super fedt løb i laver med gode præmier, kage, opmærkning af rute etc.

1. Det vil ikke betyde det store med en prisstigning til 150kr hvis man så får elektronisk tidstagning, men der er selvfølgelig en grænse da mange kommer fra Københavnsområdet og skal lægge 200km i bil til prisen.

2. Det ekstra stykke med bakker i nåleskoven før mål var super godt da det var hårdt men kunne køres og man kunne se hvem der var foran og bagved en selv.

3. Mudderhullet der ligger kort efter start efter de to broer er en dårlig start på et ellers godt løb. Man får en masse mudder og græs op i gearerne så hvis muligt bør ruten lægges udenom dette stykke der aldrig virker til at være tørt.
Gid det snart var maj...!
jkp
Ny på Hustleren

Takker :o)

Post by jkp »

Rart at høre at der er opbakning til evt. elektronisk tidstagning, en af de få ting der faktisk blev snakket en del om da vi var færdige med nedtagning af rute, og der er nok stor sandsynlighed for at det bliver aktuelt til næste år.

Starten på ruten, med mudder/græs/broer - er formentlig også på vej væk, der bliver arbejdet på højtryk med at få ledt ruten udenom, det er et levn fra starten hvor der var et langt grus-stykke inden man kom ind i den første skov.

Ang. Etterbjerg (stejle bakke før mål) er det lidt en tradition at den er med, og jo, der er mange der trækker op men også mange der ser det som en personlig sejr, når det endelig lykkes at køre hele vejen op - så den er der også til næste år.

Men tak for jeres svar, vi arrangerer jo trods alt løbet for jeres skyld :D

Mvh. Jesper
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg er enig med Peter, det græsstykke lige efter start er ikke særligt rart (og det var det heller ikke i 2006 :wink: ).

Ruten var da nærmere 69,5km end 76, eller tager både min Polar og Peters Sportstracker fejl ?

Fint med depotet midtpå, behold endelig det på toppen af bakken.
jkp
Ny på Hustleren

Post by jkp »

Ang længden på ruten - pga. af skovarbejde i ugen op til løbet, blev der fjernet noget spor der var kørt fuldstændigt i stykker, men lagt lidt andet på, uden at der blev målt efter. Men til næste år skriver vi ca 76 km :?

Vi arbejder også med lidt single-track ca. midt på det lange "transport-stykke/skovvej" men har indtil videre ikke haft held med at overbevise skov-fogeden, men mon ikke det kan lade sig gøre på et tidspunkt.

Under alle omstændigheder, ser vi frem til flere af de grønne til næste år :D

Jesper
Post Reply