Continental Stimorol 2H - Tisvilde 30/8

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

jeg takker også for en go dag i lækkert vejr.

Mig og Kenneth startede nede bagved med en aftale om at tage det med ro, og så give den gas de sidste 20 min, og se hvem der holdt distancen. Men som det altid er så blev tempoet skruet opaf konstant og vi lå og battlede for at komme fremaf. Det gik super og første omgang var hurtigt overstået.
På anden omgang smuttede mit baghjul på en rod opaf, og jeg hakkede knæet i styr/frempind, jeg måtte sunde mig lidt og slap derfor Kenneth, de næste 20 min's tid blev der trillet stille og roligt, indtil jeg mødte Jannik på toppen af "Bakken" og vi fuldes videre de næste 10 min's tid, indtil en Kent kom farende bagfra. Jeg smuttede videre med Kent, men kunne mærke knæet var meget irreteret over slaget, og da vi nåede målet nappede jeg en pause inde i mål hos Jakob... besluttede mig at der jo stadig var lidt tid endnu, så jeg svingede ud for at nappe en omgang mere, og måske endda nå det inden lukketid kl 13.
Knæet blev bedre og bedre, og efter godt 4-5 km så jeg Kent igen. Efter en kort hilsen og en "erhmmm Så køre vi" var jeg afsted med en prustende Kent på hjul..... det holdte ikke længe :D
2t 4m stod den på da jeg nåede mål.. Langt fra tilfredsstillende, men efter en hel sommer uden træning, og massere af Weissbeer, så kan man ikke forvente det store.
Den næste månedes tid står på Cykling Cykling Cykling... og lidt løb... og Inlinners når solen skinner...... så man er klar til Coastzone Århus
Jais.. du kan godt begynde at varme op.... hvis du vil hænge på næste gang :P
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Casper Ortvald wrote:Jais.. du kan godt begynde at varme op.... hvis du vil hænge på næste gang :P
ja, ja,, du kommer bare... vi ses i morgen :wink:
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Tak for en fantastisk modtagelse.
Det er helt utroligt, at når man kører i rigtigt grønt kommer der bare opmuntringer og tilråb.
Jeg fik desværre en punktering 10 min. før start, så det var svært at finde en ordentlig plads i feltet.
Tak til Rene for lån af trøje, tager den med til næste Dustcup, hvis du vil sælge må du sige til, for der er god karma i den trøje!
Henrik, er du klar over hvor laaaangsomt vandet løb ud af arrangørernes beholdere og med 180 i puls var det ikke alt som lykkedes.
Jeg havde ikke tid til at blive til kagebord og lodtrækning da jeg skulle direkte videre på lejr-weekend med min datters klasse.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Flemming Meyer wrote:Tak for en fantastisk modtagelse.
Det er helt utroligt, at når man kører i rigtigt grønt kommer der bare opmuntringer og tilråb.
Jeg fik desværre en punktering 10 min. før start, så det var svært at finde en ordentlig plads i feltet.
Tak til Rene for lån af trøje, tager den med til næste Dustcup, hvis du vil sælge må du sige til, for der er god karma i den trøje!
Henrik, er du klar over hvor laaaangsomt vandet løb ud af arrangørernes beholdere og med 180 i puls var det ikke alt som lykkedes.
Jeg havde ikke tid til at blive til kagebord og lodtrækning da jeg skulle direkte videre på lejr-weekend med min datters klasse.
Du har helt ret....første løb i den grønne trøje er noget helt specielt med tilråb og det hele...så fedt. Derefter er de næste løb også bare helt specielle med tilråb og det hele :wink: - Det er bare fedt at køre i Grønt - længere er den ikke :thumbsup:
Cykler du - eller hykler du
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Fandme godt kørt Bo - Bedste hustler i klassementet
=D>

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

35-36-37-38 min. Niels vi sad vist og slappede lidt af for hver omgang vi kørte (for trætte blev vi jo ikke) :wink:
Gid det snart var maj...!
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Peter Christensen wrote:35-36-37-38 min. Niels vi sad vist og slappede lidt af for hver omgang vi kørte (for trætte blev vi jo ikke) :wink:
Ja...der gik sgu nok for meget skovtur i den p.g.a. det gode vejr :roll:
Cykler du - eller hykler du
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Niels Haslov wrote:
Peter Christensen wrote:35-36-37-38 min. Niels vi sad vist og slappede lidt af for hver omgang vi kørte (for trætte blev vi jo ikke) :wink:
Ja...der gik sgu nok for meget skovtur i den p.g.a. det gode vejr :roll:
Hvad skal du så med al den intervaltræning :lol: :lol:
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
Post Reply