Casper Ortvald wrote:Nu i liiige er inde på det med Holdene, og de "manglene" navne.
Post 1.. Er jeg ikke lidt malplaceret... mener.. kan da se et navn eller to på det hold der kører ca 3x mit snit !
Er selv ligeglad... men kunne være der var nogle der gerne så sig fri for slow-movers så som mig..
Jo, men det retter vi bare til senere..... ellers må du bare træne mere
Men jeg er ked af at et par af de andre hurtige ikke er med i år, eller er gået solo, så det bliver svært at avancerer fra vores tidl. hold resultater.
Morten jeg tror der vil være mange der kommer i kanon form inden foråret ,med den spin og træning der bliver lagt fordagen , så et hurtig hold tror jeg ikke bliver et problem mht. at avancerer i forhold til sidste år. Niklas jeg kan ikke se dit navn på listen
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Er der et total useriøst hold, der vil have mig med, med tanke på, at jeg skal til bryllup kl. 15.30 og til fest om aftenen? Jeg kan altså kun køre kl. 12 - 14.00 og efter kl. 01.00. Jeg skal nok holde mig fra alkoen naturligvis.
De 3 første hold ligger fast (med mindre der kommer afbud). Der er 2 hustlere på vent, Charlotte & Søren K. Charlotte ville oprindeligt køre på damehold (jeg ved ikke om hun vil køre mix) Søren K er på vent pga mulig eksamen.
Derudover er der Stine Sophie (oprindelig damehold) & Søren Hesselbjerg (Casper Fab arbejdskollega som er parat). Hvis du kan skrabe et hold sammen ville det være kanon.
Jeg kører desværre ikke selv (Fu#&!$ L€%t) Derfor overlader jeg det trygt til dem der skal køre til at lave hold, evt afbud osv. Cheers!
Hej Dan
Nu må vi se. Som tiden nærmer sig, så plejer holdene at stå og mangle en. Så til sidst er de vel så desperate, at de ringer til mig (2061 6768)
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Ellers skal vi kaste os ud i det hold? Hvad med Niklas, Rasmus, Henrik, Jyden, Torste, Jakob S... osv. Der er jo 50 Hustlere....?
Hvad med ask det er godt længe siden vi har hørt fra ham , klart vi skal Have Niklas på hold.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O