Hotcup afd. 2, onsdag d. 27/4

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

syns det gik fint fra min side, fuld gas fra start, så måtte jeg se hvor længe det kunne holde, og syns da også at jeg fik trukket Mikkel og Gunnar i hele 3-4 omgange non stop - det var vidst tak for sidst :-) sidste omgang gik jeg så HELT død og måtte accepterer at mange overhalede. For lidt søvn..igen, et bittelillle insektbid med en del væske i benet til følge, og for lidt vand bliver undskyldningerne denne gang, ellers "føltes" det ihvertfald som en fysisk fremgang, meget mere power antrit efter sving, noget der ellers har manglet efter "al det vinter spin".

Ok, Bo den overhaling var lidt ufin, kan jeg godt se. Det er noget jeg har lært i min blå læretid :-) og normalt heller ikke gør.... men folk gik volsomt i stå dér, og der var masser er plads og ok terræng indenom.

Jeg var ellers nede at smage muldet da forhjulet mistede grebet i et sving, sker ellers ik så tit, svingteknik kan man åbenbart ikke helt øve nok :-)

Ang. teknik, kan jeg konstaterer at mange på mit niveau faktisk "glemmer" at TRÆDE ned ad bakkerne og tror at man skal holde pause der !!!!! (også et blå - aka DMK trick), og til min store undren også bremser på de der micro bakker i skoven der var lige før mål ! Heldigvis er det også noget man kan øve :wink:
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:Ang. teknik, kan jeg konstaterer at mange på mit niveau faktisk "glemmer" at TRÆDE ned ad bakkerne og tror at man skal holde pause der !!!!!
Så er det meget værrere nede på mit niveau.... Der glemmer folk at træde opad :o
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Mikkel Henningsen
Bjergrytter af statur

Post by Mikkel Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:syns det gik fint fra min side, fuld gas fra start, så måtte jeg se hvor længe det kunne holde, og syns da også at jeg fik trukket Mikkel og Gunnar i hele 3-4 omgange non stop - det var vidst tak for sidst :-) sidste omgang gik jeg så HELT død og måtte accepterer at mange overhalede. For lidt søvn..igen, et bittelillle insektbid med en del væske i benet til følge, og for lidt vand bliver undskyldningerne denne gang, ellers "føltes" det ihvertfald som en fysisk fremgang, meget mere power antrit efter sving, noget der ellers har manglet efter "al det vinter spin".

Ok, Bo den overhaling var lidt ufin, kan jeg godt se. Det er noget jeg har lært i min blå læretid :-) og normalt heller ikke gør.... men folk gik volsomt i stå dér, og der var masser er plads og ok terræng indenom.

Jeg var ellers nede at smage muldet da forhjulet mistede grebet i et sving, sker ellers ik så tit, svingteknik kan man åbenbart ikke helt øve nok :-)

Ang. teknik, kan jeg konstaterer at mange på mit niveau faktisk "glemmer" at TRÆDE ned ad bakkerne og tror at man skal holde pause der !!!!! (også et blå - aka DMK trick), og til min store undren også bremser på de der micro bakker i skoven der var lige før mål ! Heldigvis er det også noget man kan øve :wink:
Jeg lover at trække næste gang - hvis vi bare kan lave en aftale med top 50 om kollektivt at køre lidt langsommere så 8)
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

AndreasA wrote:
Jacob Korsholm wrote:Tilgengæld skal T-bike rytteren som blev nummer 2 have en kæmpe ros. Magen til overskudsoverhaling skal man lede længe efter.

Han fortalte pænt at han nærmede sig og ville overhale hurtigt venstre om, da han var forbi var der endda plads til at ønske mig et godt løb.
Jacob Lauritzen...!! Gentleman X-tra ordinaire
100% enig!!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
John Hein
Alene i udbrud

Post by John Hein »

Kanon løb, det gik som forventet når de overskydende kilo skal slæbes med rundt i skoven :-''. Tak for de mange tilråb og klap på skulderen af både overhalende Hustlere og eks. Hustlere, det hjalp ikke på farten, men på humøret.

(Jeg er lidt overrasket over at først blive overhalet så sent, var der alligevel så mange unge mennesker i box 6, og så langt tilbage at de først nåede mig på 3 omgang :shock: )
Titanium på de indre linier
Kenny
3000+ posts = spammer

Post by Kenny »

Pivpiv. Min gruppe kombineret med min personligt vægt gør at jeg skal bremse når det går ned ad. Selv på grusstier og det er selvom de padler i pedalerne og jeg bare nyder turen på frihjul. Det er satme irriterende da det som regel går op ad igen kort efter og der har jeg så lidt ekstra at slæbe på :(

99,9% er super flinke når de overhaler. Og langt de fleste siger tak når de passere og ønsker god tur. Der var en enkelt der råbte venstre lige inden en af de store nedkørsler, mit svar var at hvis han skulle forbi nu blev det på højre side. Det tog han nu fint.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Er der foto's fra denne dejlige forårsdag i skoven :?:
JesperJ
1 omgang efter

Post by JesperJ »

Schønberg wrote:Er der foto's fra denne dejlige forårsdag i skoven :?:
ja Tobias har lagt dem her
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=462

Tak for kampen :)
mvh
Jesper
maybe some day
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Tak - og selv tak, der blev kæmpet på sidste omgang, men du havde mest at skyde med til sidst :thumbsup:
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Hanne Egaa wrote:
Jeg havde kun en enkelt uheldig oplevelse med en overhaling (det var en Hustler :D ) ellers er det super hyggeligt at blive overhalet - alle råber "kom nu Hanne" - det hjælper ik på farten men humøret - tak for det!!
Det skal du ikke finde dig i. Lad os få et navn - så tager vi ud og banker den nar :wink:
Gid det snart var maj...!
JimmySpeiermann
Naturnyder

Post by JimmySpeiermann »

Peter Christensen wrote:
Hanne Egaa wrote:
Jeg havde kun en enkelt uheldig oplevelse med en overhaling (det var en Hustler :D ) ellers er det super hyggeligt at blive overhalet - alle råber "kom nu Hanne" - det hjælper ik på farten men humøret - tak for det!!
Det skal du ikke finde dig i. Lad os få et navn - så tager vi ud og banker den nar :wink:
Hørt :mrgreen:
Tjaaa....
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Jimmy Schakow wrote:
Peter Christensen wrote:
Hanne Egaa wrote:
Tror det var mig drenge, stiller op næste gang til noget gruppe bank :lol:

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
JesperJ
1 omgang efter

Post by JesperJ »

Straarup wrote:
Jimmy Schakow wrote:
Peter Christensen wrote:
Hanne Egaa wrote:
Tror det var mig drenge, stiller op næste gang til noget gruppe bank :lol:

//Strået
Vi kan jo bare kalde dig honey ;)
(J
maybe some day
Hanne Egaa
Nu med chainsuck

Post by Hanne Egaa »

@Peter og Jimmy - jeg kunne ik genkende ham bagfra???? Så vi la' det ligge. Mener dog han hedder Peter :roll:
Med grønne pedaler
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Hanne Egaa wrote:@Peter og Jimmy - jeg kunne ik genkende ham bagfra???? Så vi la' det ligge. Mener dog han hedder Peter :roll:
Har godt lagt mærke til at ham Peter B kører noget svinsk. Vi pifter hans cykel ved næste løb :D
Gid det snart var maj...!
Post Reply