syns det gik fint fra min side, fuld gas fra start, så måtte jeg se hvor længe det kunne holde, og syns da også at jeg fik trukket Mikkel og Gunnar i hele 3-4 omgange non stop - det var vidst tak for sidst

sidste omgang gik jeg så HELT død og måtte accepterer at mange overhalede. For lidt søvn..igen, et bittelillle insektbid med en del væske i benet til følge, og for lidt vand bliver undskyldningerne denne gang, ellers "føltes" det ihvertfald som en fysisk fremgang, meget mere power antrit efter sving, noget der ellers har manglet efter "al det vinter spin".
Ok, Bo den overhaling var lidt ufin, kan jeg godt se. Det er noget jeg har lært i min blå læretid

og normalt heller ikke gør.... men folk gik volsomt i stå dér, og der var masser er plads og ok terræng indenom.
Jeg var ellers nede at smage muldet da forhjulet mistede grebet i et sving, sker ellers ik så tit, svingteknik kan man åbenbart ikke helt øve nok
Ang. teknik, kan jeg konstaterer at mange på mit niveau faktisk "glemmer" at TRÆDE ned ad bakkerne og tror at man skal holde pause der !!!!! (også et blå - aka DMK trick), og til min store undren også bremser på de der micro bakker i skoven der var lige før mål ! Heldigvis er det også noget man kan øve