Gribben

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Torben wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Ok, jeg har ogsaa kun kort knap 40km i dag. Vandt ellers med 4 sekunder Torben;) http://www.cchillerod.dk/gribben/result ... e_2008.htm
Det er johns skyld :wink:
Vi kan battle næste år :)
Hvis skakke har ret og i kun har kort 72 km, saa mangler du jo 5 km torben;) nu maa jeg finde gps spor fra i aar og 2008 for der kan findes en vinder ;) hehe - good fun
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for et par Hustler pandekager. Det er stil og hygge :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Klaus Bomholt
Over stok og sten

Post by Klaus Bomholt »

Missede pandekager idet jeg skulle hurtigt hjem.
Jeg var stand-in for et afbud på KPMG holdet som vi forsøgte at køre som et hold, dvs køre samlet. Det gik helt galt allerede i starten hvor vi ikke kunne holde sammen og da vi yderligere et par gange var nede for at samle sidste manden op (indtil 30km) og mistede en del tid her. Han kunne ikke hænge på og vi 3 andre kørte indtil endnu en mand faldt af (ca 50km). Herefter kørte vi bare solo hjem.... Nå, men i den grad ikke et løb for mig og efter sidste års løb sagt at det kører jeg ikke igen og da det begyndte at regne natten til søndag var jeg meget tæt på ikke at møde op.
Nå men det viste sig jo at det var helt tålelige forhold og jeg havde gode ben hele vejen hjem med plads til at sprinte op af den sidste bakke (2:44 / 82).
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Tak for igår, hyggeligt at hilse på dem af jer jeg nåede at fange.
Men nu forstår jeg hvorfor hustlerne forsvandt som dug for solen , der var pandekager i farvandet :D
Godt skilt er halvt samlet.
John Bo Christensen
Fås den i carbon?

Post by John Bo Christensen »

Torben wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Ok, jeg har ogsaa kun kort knap 40km i dag. Vandt ellers med 4 sekunder Torben;) http://www.cchillerod.dk/gribben/result ... e_2008.htm
Det er johns skyld :wink:
Vi kan battle næste år :)
Og tusind tak for hjælpen Torben - det er stort at stoppe for at hjælpe en nødstedt klub kammerat - du er hermed indstillet til prisen "Årets Hustler" :-)

Og jeg har lært lektien - min vægt optimering er gået for vidt :oops:

Det gik ellers efter planen. Efter en hård start hvor jeg var tæt på at ryge af toget faldt der ro på, og jeg havde det egentlig godt da gassen gik af mit Furious Fred på forhjulet. Da jeg endelig havde fået luft i hjulet var der gået 20 min og jeg besluttede at rulle i mål efter én omgang i selskab med eks Hustlerne Casper O. og Anders. Bedre held (og andet dæk) næste år.

Tusind tak til Helle for pandekager og vafler - fantastisk trøste præmie. :-)

Mvh John
We apologize for the inconvenience.
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod

Post by Anders Kirchhoff »

Jeg vil også godt på Team Energihjems vegne sige tusind tak til pandekagehuset mægtige udvalg af sukkerholdige sager. Personligt, så kunne jeg sidde med guf-skålen og guffe den i mig, muuums!

Så vil jeg også sige tak til John for liftet. I fronten af den gruppe sås kun en hustler og 2 ex-hustlere (nu Team Energihjem). De andre i gruppen var nogle tøsedrenge...

Image
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Wow - du ser ud til at være godt kørende John.
Tydeligt, at du har vægtoptimeret.
Jan D
Post Reply