Tur Til Svensken d. 27/12.. YES SIR

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Ikke en begyndertur bliver vidst med understreg på næste gang... NUJ det var en hård omgang idag, men herligt at se den dejlige svenske natur.

Takker for go ro og orden på trods af en "alternertiv" sporføring sidst på dagen ;)

glæder mig dælme til at se Jais' billeder og video.... :twisted: :shock:
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Takker for en fed og anderledes tur :o hold kaje jeg er træt nu.
Tykke kan også have tynd mave ;-)
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Ja tak for en ret anderledes tur. Jeg har godt nok aldrig krydset mindre elve og klatret på 50 grader stejle klippevægge med min cykel før, men en gang skal jo være den første :lol:
Gid det snart var maj...!
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Tak for en bjergtagende tur - en tur der bestemt vil bliver snakket om og sikkert, helt sikkert, går over i Hustler historie bøgerne 8)

//Strået :twisted:
Frog jumps er vejen frem ....
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Casper Ortvald wrote: glæder mig dælme til at se Jais' billeder og video.... :twisted: :shock:
de kommer på senere i dag.....jeg skal lige være online
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jais wrote:de kommer på senere i dag.....jeg skal lige være online
Ovenstående skrevet via brevdue....
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Nujjj det blir stort når Jais får tunede sin brevdue :lol: måske den skal flyve mange gange. :roll:
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Så lykkes det...

http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=423

<object width="425" height="344"><embed src="http://www.youtube.com/v/35jj67_gE9k&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><embed src="http://www.youtube.com/v/2fwnojaw2sU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><embed src="http://www.youtube.com/v/woMECIj5QKI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><embed src="http://www.youtube.com/v/5FUjuYQt32o&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

og li
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

EXTREMNE.......!!!!!!!! :D :D :D

ser ellers fedt ud.
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Tobias Sonne
Mangler fart

Post by Tobias Sonne »

Nøøj, hvor ser det fedt ud! Risk Management i sin reneste form - skal man tage den sikre: "af-og-trække" eller den sjove med risiko for at blive totalt kold og våd!

Det skal jeg prøve når jeg en dag bliver stor!
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Det ser næsten ud som jeg husker det :shock:
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Jais og Co.

Vedr. klub bidraget har jeg nu 2 gange sendt en PM (som beskrevet i PM fra Casper O) for at få tilskudet få de 3 jeg havde med i bilen. Jeg har dog endnu ikke fået penge på kontoen eller en PM tilbage eller andet :evil:

Hvad sker der :shock:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Henrik Johannesson wrote:Jais og Co.

Vedr. klub bidraget har jeg nu 2 gange sendt en PM (som beskrevet i PM fra Casper O) for at få tilskudet få de 3 jeg havde med i bilen. Jeg har dog endnu ikke fået penge på kontoen eller en PM tilbage eller andet :evil:

Hvad sker der :shock:
Vi er kede af det Henrik - pengene er drukket op på Damhuskroen i går - desværre :wink:

Nej jeg ved at der har været lidt misforståelse omkring hvem der skulle udbetale pengene så mon ikke du nu kan få dine penge.
Gid det snart var maj...!
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Nå det lader til at der fortsat er misforståelser. Men det kan jo bundles med bidraget til spinng :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Henrik Johannesson wrote:Nå det lader til at der fortsat er misforståelser. Men det kan jo bundles med bidraget til spinng :wink:
Det er godt at kassereren er god til at holde på pengene...
=D>
Jan D
Post Reply