Breaking News Spinning - MegaSpin med Holte, DMK, Hustler!
- Kim Bjergelefanten Holst
- Alene i udbrud
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
-
- Stuntcyklist!
Jeg har tilmeldt og betalt for Niels Øvlisen, Hustler men ikke særlig ofte på bordet
Ved ikke om det er den sidste plads men giv lige en tilbagemelding hvis den er taget af en anden.

Ved ikke om det er den sidste plads men giv lige en tilbagemelding hvis den er taget af en anden.
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Har betalt her til aften, håber det er ok..
ses
A
ses
A
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Desværre Niels har ikke en plads. Du må få pengene tilbageført af Casper.Henrik Johannesson wrote:Jeg har tilmeldt og betalt for Niels Øvlisen, Hustler men ikke særlig ofte på bordet![]()
Dem der står på side 1, har en plads. Husk betalingerne skal også afstemmes før pladsen er garanteret.
Det så ud til at der tidligere var 1 plads tilbage hvorfor jeg satsede. Kan du sætte ham på venteliste så hvis der skulle være en der ombestemte sig eller en plads i overskud fra de andre klubber der ikke udfyldesSchønberg wrote:Desværre Niels har ikke en plads. Du må få pengene tilbageført af Casper.Henrik Johannesson wrote:Jeg har tilmeldt og betalt for Niels Øvlisen, Hustler men ikke særlig ofte på bordet![]()
Dem der står på side 1, har en plads. Husk betalingerne skal også afstemmes før pladsen er garanteret.
Henrik
Han har kørt med på div. træninger herunder intervaller, deltaget i N24 samt et par andre løb. Jeg kender egentlig ikke kreterierne for at man kommer på medlemslisten ??Schønberg wrote:DoneHenrik Johannesson wrote:Det så ud til at der tidligere var 1 plads tilbage hvorfor jeg satsede. Kan du sætte ham på venteliste så hvis der skulle være en der ombestemte sig eller en plads i overskud fra de andre klubber der ikke udfyldes
Men Niels Øvlisen står ikke på vores medlemsliste?
Henrik
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
under "Hustlerne" http://www.teamhustler.dk/hustlerne.phpMorten Hartvigsen wrote:First step: Man skal bare skrive at man vil være medlem![]()
-og så købe klubtøj hvis man vil køre løb, ellers ikke
-og så hjælpe til H12 (og andre løb)
hmm , har vi ikke en tråd med kriterier et sted ?
/Niels