Dust 12 aug - så skal vi til det igen!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja tak for et godt race i går.
Dejligt at komme ud i skoven igen efter sommerferien og kedelig struktureret interval kørsel. Selv om det var et race med rigtig mange rødder og tekniske opkørelser syntes jeg det var rigtig fedt at der kom lidt andet en tons. Fed rute generelt med kun en enkelt skråning der ikke kunne køres med mit tekniske niveau.

Under mandagens afprøvning af ruten hvor jeg testede lidt med lavt dæktryk for at komme nemmest over rødderne ødelagde jeg desværre min bagfælg med 3 hak :cry: Så jeg var spændt på om den kunne holde til løbet men mærkede ikke noget til det andet end i tankerne.

Selve løbet gik fint. Taber som vanligt en del placeringer i startloopet hvor der bliver kørt med hovedet under armen. Men når den første ½ omgang er overstået begynder det at glide og jeg fik nogle gode kampe, specielt med et par fully, der legende let kom over rødderne men hang noget i det på opkørelserne. Lige modsat af mig.

Når men en ny fælg er bestilt så den kan blive klar igen. Kommer desværre ikke til næste dust da jeg er på ferie
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Det var en fino dag..

Jeg kniber mig lige ind på en 10 plads i H40 http://free.katana3.dk/online/event.ctr ... &clazz=H40

Bare 1sek efter Mads Appelby (tidl. Hustler), som jeg bogstaveligt talt hamrede ind i ved spurten på målstregen, da jeg ikke kunne komme forbi .. jeg skulle have startet den spurt 5m før, så havde den været hjemme. Det er vidst første gang jeg er i nærheden af Mads i øvrigt.

På 3'die omgang ramte jeg lige et træ, og tabte lidt tid og rytme. Jeg var i øvrigt foran Mads A. da jeg ramte det træ, men så røg han forbi, og på sidste omgang var der lidt kø, samt min kæde måtte sættes på plads, så i alt røg der vel 10-15sek på dette. Så hvis nu bare vi havde kørt 1 omg. mere var "ham der" speedy interval Johannesson blevet hentet, for du tabte 30 sek på sidste omgang :wink:

Gad vide om det rækker til box 1 næste gang, for vi er begge i top 50 overall.

Ellers super rute og dejligt vejr, og godt arrangeret. Alt i alt et godt løb fra min side synes jeg, pulsen var helt oppe hele tiden (trods Madonna koncert dagen før...havde dog fri til at hvile ud...)
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Morten Hartvigsen wrote:Gad vide om det rækker til box 1 næste gang, for vi er begge i top 50 overall.
Lommeregnerservice 42/361=11,6%. Din bedste box% er 9,42, så svaret er nej :-)
Der var simpelthen for få med til at det kan rykke box% for særlig mange.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

BoT wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Gad vide om det rækker til box 1 næste gang, for vi er begge i top 50 overall.
Lommeregnerservice 42/361=11,6%. Din bedste box% er 9,42, så svaret er nej :-)
Der var simpelthen for få med til at det kan rykke box% for særlig mange.
øv da, jeg vil have de gamle regler tilbage :roll:
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:...
På 3'die omgang ramte jeg lige et træ, og tabte lidt tid og rytme. Jeg var i øvrigt foran Mads A. da jeg ramte det træ, men så røg han forbi, og på sidste omgang var der lidt kø, samt min kæde måtte sættes på plads, så i alt røg der vel 10-15sek på dette. ...
Når nu talen er på tidstab :D

http://www.pmc-mtb.dk/
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Morten Hartvigsen wrote: Så hvis nu bare vi havde kørt 1 omg. mere var "ham der" speedy interval Johannesson blevet hentet, for du tabte 30 sek på sidste omgang :wink:
Ja, der var meget kø på sidste omgang. Den var du nok også nået op til hvis der havde været en omgang mere. men det var der ikke, hi hi :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Post Reply