Henrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik
Hej Henrik
Inden jeg tilmelder mig vil jeg høre om du har plads til en ekstra. Jeg bor i Birkerød men kan står hvor det nu passer?
Har du mulighed for at trille de få km. til Senior i Farum?
Jeg regner med at vi skal lette fra Farum kl. 8:20 ca., måske lidt før hvis ikke du fik tilmeldt dig på nettet.
Henrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik
Hej Henrik
Inden jeg tilmelder mig vil jeg høre om du har plads til en ekstra. Jeg bor i Birkerød men kan står hvor det nu passer?
Har du mulighed for at trille de få km. til Senior i Farum?
Jeg regner med at vi skal lette fra Farum kl. 8:20 ca., måske lidt før hvis ikke du fik tilmeldt dig på nettet.
Hej Henrik
Jeg kommer naturligvis gerne til Farum, men hvis der ikke er plads så køre jeg bare en tur her i området, det gør ikke det store.
Jeg har ikke tilmeldt mig på nettet så ja, det skal jeg klare dernede.
Tak for i dag svende og svedsker, det var en fed dag og et fedt løb at få sin løbsdebut i. Det var sku fedt at køre i grønt langt om længe (Tak Kim). Og jeg fik ved flere lejligheder bekræftet at det er det rigtige klubvalg jeg har truffet. ses på onsdag til en ny runde
Jeps, tak for i dag. Og selv om jeg havde nada at skyde med, så er det jo en fornøjelse alligevel Og tak til Niels for hans forgæves forsøg på at trække mig rundt
de damer, de herrer
Tak for i dag, fedt løb, en særlig tak til Jan, lokomotivet fra Farum, Hustler logoet på din popo gav mig lige 2 nej 3% ekstra i andet gennemløb
Fedt vej, det var jo ren forårsgarderobe
Scott Spark 10
11,0 kg just lost another 0,2 kg Wooo