Dejligt med masser af tilråb på kælkebakken e'n ren enegizer
//Strået
Den flinke speaker (der i parentes glemte mit navn da turen til Østrig skulle uddeles) sagde det såmænd som afsluttende kommentar igår.Schønberg wrote:Hvordan ved man det er TisvildeAndreasA wrote: Og så hedder det Tisvilde næste gang... Sweeetstår ikke på siden
Lagde I mærke til, at speakeren også nævnte PeterB inden løbet: "Der er en stor maskine i skoven"AndreasA wrote:Den flinke speaker (der i parentes glemte mit navn da turen til Østrig skulle uddeles) sagde det såmænd som afsluttende kommentar igår.Schønberg wrote:Hvordan ved man det er TisvildeAndreasA wrote: Og så hedder det Tisvilde næste gang... Sweeetstår ikke på siden
![]()
Kenny det var godt at få has på dig, da jeg så dig på 2 omgang lugtede jeg blod og så fik den bare fuld gas.Kenny wrote:Det var vist ikke min aften....Hold k.... Jakob er langt foran mig. Men i det samlet resultat er han heldigvis kun 1point foran og Senior 1point foran Jakob.
Og så blev jeg overhalet af Kim. Hvad sker der Kim? Alle de km på landevejen er givet godt ud. Du plejer da at ligge lige i røven af mig og ikke foran. Æv for en møg aften![]()
Heldigvis er Jimmy stadig vanvittig langsom. Puha
Jacob Lauritzen...!! Gentleman X-tra ordinaireJacob Korsholm wrote:Tilgengæld skal T-bike rytteren som blev nummer 2 have en kæmpe ros. Magen til overskudsoverhaling skal man lede længe efter.
Han fortalte pænt at han nærmede sig og ville overhale hurtigt venstre om, da han var forbi var der endda plads til at ønske mig et godt løb.