Sommer 2011 - Nu skal det være!!
Det burde ku' køres på en racer.. 

"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Nix, jeg er ikke tilmeldt, men hvis jeg var kunne mine venner doctor fuentes og techini sikkert hurtigt klare omtalte lægattest..Steen Andersen wrote:AndreasA wrote:Det burde ku' køres på en racer..
Kan ikke se dit navn på listenmen der står noget om en lægeattest, det ved jeg ikke lige hvordan du får fixet??
men alt kan vel købes for penge.
Jeg har kun masser af respekt for jeres tur.. de alper der er ikke for sjov. Jeg fik en køre tur af rang dernede sidste år og blev spyttet ud, nøgen og forslået....
men det er nu pudsigt at de ikke laver mtb-løb på singletrack istedet for alt det grusvej & asfalt.. (tænker jeg...)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
-
- Stuntcyklist!
4 k eller 500 Euro er ikke helt ved siden af Graffens optimistiske Kalkyle.
Pris for overnatning på hotel tæt på start/mål ca. kr. 500,- pr. nat inkl. mad. Transport ca. 500,- - 750,- p.p. Ialt ca. kr. 2.250,- + tilmelding til løbet.
og der skal jo fyldes op med Amarone på hjemvejen
vi er jo i Nord Italien
Graff er ved at undersøge prisen på busleje fra Rostock, men der er en mindre udfordring med cyklerne i bussen...
Pris for overnatning på hotel tæt på start/mål ca. kr. 500,- pr. nat inkl. mad. Transport ca. 500,- - 750,- p.p. Ialt ca. kr. 2.250,- + tilmelding til løbet.
og der skal jo fyldes op med Amarone på hjemvejen

Graff er ved at undersøge prisen på busleje fra Rostock, men der er en mindre udfordring med cyklerne i bussen...
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Venter på svar fra hotel på en pre-booking på 4 værelser med plads op til 10 personer. Endelig booking i slutningen af marts, start april.
Men prisen på de forskellige hoteller i byen/området er ca. 65,- Euro pr. dag pr. person inkl. morgen og aftensmad. Og inkl. spa wellness.
Evt. lejlighed med plads til 6 personer til ca. 30,- Euro pr. person per dag uden mad.
Bus fra Rostock ser ud til at blive en udfordring, men jeg søger fortsat.
Men prisen på de forskellige hoteller i byen/området er ca. 65,- Euro pr. dag pr. person inkl. morgen og aftensmad. Og inkl. spa wellness.
Evt. lejlighed med plads til 6 personer til ca. 30,- Euro pr. person per dag uden mad.
Bus fra Rostock ser ud til at blive en udfordring, men jeg søger fortsat.
-
- Stuntcyklist!
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Jeg booker nu, og dette kan afbestilles/ændres frem til april uden omkostninger.Peter Baade wrote:Hvorfor er der først et svar til marts/april? Hvorfor ikke bare booke? Der er vel en almindelig afbestilling procedure hvor det ikke koster noget en måned før, 50% 14 dage før og fuld pris hvis afbestillingern sker på dagen. Bare et spørgsmål fra sidelinien.
-
- Stuntcyklist!
SUPER DUPPERCarsten Graff wrote:Jeg booker nu, og dette kan afbestilles/ændres frem til april uden omkostninger.Peter Baade wrote:Hvorfor er der først et svar til marts/april? Hvorfor ikke bare booke? Der er vel en almindelig afbestilling procedure hvor det ikke koster noget en måned før, 50% 14 dage før og fuld pris hvis afbestillingern sker på dagen. Bare et spørgsmål fra sidelinien.

- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Graff Carsten - Team Hustler - Rock Shox
Fernandes Marcellino - Team Charity
Baade Peter - Team Hustler - Rock Shox
Josephsen Kent Vinhardt - Team Charity
Andersen Steen - Team Hustler - Rock Shox
Christensen Peter - Team Hustler - Rock Shox
Henningsen Niels - Team Hustler - Rock Shox
Nielsen Henrik - Team Hustler - Rock Shox
Det bliver stort
Det ender med at vi skal booke et helt hotel 
Alle tilmeldte fra DK har relationer til Hustlerne.
Fernandes Marcellino - Team Charity
Baade Peter - Team Hustler - Rock Shox
Josephsen Kent Vinhardt - Team Charity
Andersen Steen - Team Hustler - Rock Shox
Christensen Peter - Team Hustler - Rock Shox
Henningsen Niels - Team Hustler - Rock Shox
Nielsen Henrik - Team Hustler - Rock Shox
Det bliver stort

Alle tilmeldte fra DK har relationer til Hustlerne.
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Så er der positivt svar fra et hotel til sommerens store begivenhed.
Alle hoteller (2-3 stk.) i den meget lille start/mål by er selvfølgelig optaget, så jeg har booket et hotel ca. 12 km der fra.
Pris pr. person for 3 overnatninger (7. - 10. juli) inkl. morgen- og aftensmad er ca. kr. 1.200,- (159,- euro) i dobbelt værelse med den bedste udsigt.
Jeg har booket 4 værelser.
Hotel info: http://www.alpinhotel.it/en/hotel_welcome_summer.htm

Alle hoteller (2-3 stk.) i den meget lille start/mål by er selvfølgelig optaget, så jeg har booket et hotel ca. 12 km der fra.
Pris pr. person for 3 overnatninger (7. - 10. juli) inkl. morgen- og aftensmad er ca. kr. 1.200,- (159,- euro) i dobbelt værelse med den bedste udsigt.
Jeg har booket 4 værelser.
Hotel info: http://www.alpinhotel.it/en/hotel_welcome_summer.htm

- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Meget fornemt arbejde, der ser fint ud med solskin & det hele
Og prisen, nice.
Og hvis vi har tid,kræfter & ben til det, skulle det ligge tæt på Kronplatz, hvor Giro'en har holdt en barsk enkeltstart på grusvejen op.....
Ang transport derned, så skriver Hotellet :
Olang can also be reached by train. We offer our guests a free pick-up service from the station,and our Hotel bus is at your disposal. Should you be travelling by plane – we can arrange an economical transfer to the low-cost airports Of Brescia, Bergamo or Treviso.
Hvis der skal tænkes alternativt/supplement til bil kørsel.....Selvom tog nok er "hundedyrt".

Og prisen, nice.
Og hvis vi har tid,kræfter & ben til det, skulle det ligge tæt på Kronplatz, hvor Giro'en har holdt en barsk enkeltstart på grusvejen op.....
Ang transport derned, så skriver Hotellet :
Olang can also be reached by train. We offer our guests a free pick-up service from the station,and our Hotel bus is at your disposal. Should you be travelling by plane – we can arrange an economical transfer to the low-cost airports Of Brescia, Bergamo or Treviso.
Hvis der skal tænkes alternativt/supplement til bil kørsel.....Selvom tog nok er "hundedyrt".
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....