Tur Til Svensken d. 27/12.. YES SIR

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Claus Wagner
Fuldblods MTB'er

Post by Claus Wagner »

Casper Ortvald wrote:bla bla bla...

Jeg skrev 3-4 cykler og de fleste har en stor thule til 3 cykler, og flere har også til taget.

Min Thule må laste 60kg, (plads til 3 cykler.) (og så 1 på taget)

Jeg har lavet en lille liste over folk og transport ud fra det folk har skrevet.
Som i nok kan se så er der en eller flere der skal hive en bil frem, samt Jeg ikke er klar over hvor mange der kan være med hos ClausW.

Hvis der er nogen der har nogle goe ideer til hvor vi skal kører så råb op, jeg har ikke kikket kort endnu (og spor) så slaget er frit.

Go Jul
hej Casper O. "slagteren" har plads til 2 stk.Beklager det sene tidspunkt.Har været uden net i ca.7 dage :? men som kl.07:45 fra Herlev station. Mobilnr:2688586 :twisted:
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Jeg har kun siddet på cyklen 2 gange i december, så jeg er ikke sikker på jeg magter 50+ km. Så hellere være en tøs og køre en tur i St. Dyrehave eller Gribskov ;)

Go' tur
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Varsel for Hallandsåsen søndag 27.12.2009
Morgen kl 6 – kl 12 3°
Skyet. Lett bris, 5 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør.
Dagtid kl 12 – kl 18 3°
Skyet. Lett bris, 5 m/s fra sør. 0 mm nedbør.

Ingen vind og ingen nedbør :D - det bliver fantastisk!!!
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Henrik Storgaard wrote:Jeg har kun siddet på cyklen 2 gange i december, så jeg er ikke sikker på jeg magter 50+ km. Så hellere være en tøs og køre en tur i St. Dyrehave eller Gribskov ;)

Go' tur

BLA BLA BLA.. jeg har ikke været på cyklen i laaang tid, og det er stille og roligt tempo..

Go ide for folk er dog at nive en lille klapsammen med i rygsækken, samt rigeligt vand :)
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Jeg kan se jeg er i "bil5" hvad det så end er? men jeg køre selv, og har plads til 1, ( NV eller Helsingør) det er ikke for at lyde negativ eller noget men vil ikke være afhængig af nogen :party: man kan jo aldrig vide om man tisser i bukserne når man kommer derop, så er det længe at vente 8 timer på at komme hjem igen. :?
Tykke kan også have tynd mave ;-)
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Steen A wrote:Jeg kan se jeg er i "bil5" hvad det så end er? men jeg køre selv, og har plads til 1, ( NV eller Helsingør) det er ikke for at lyde negativ eller noget men vil ikke være afhængig af nogen :party: man kan jo aldrig vide om man tisser i bukserne når man kommer derop, så er det længe at vente 8 timer på at komme hjem igen. :?
Se tidligere indlæg hvor jeg forslå at vi kører sammmen i stedet for at belaste miljø og økonomi ved at køre i hver vores halvtomme biler :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Ses Henrik :wink: og strået
Tykke kan også have tynd mave ;-)
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Casper Ortvald wrote:
Som udgangs punkt for turen tænkte jeg denne (vidst også en vi har kørt en del gange før) http://www.gpsies.com/map.do?fileId=gaqqkwcsopawduvs

Det bliver ihvertfaldet der vi smider bilerne.

Problemet med den rute, og lidt den skov, er at det meget er en fed tur i skoven ud, og en længere tur på asfalt hjem. Men det klare vi jo nok.

Tænkte at kombinere den lidt med noget af Jais's rute fra tidligere år, da den ligger undervejs.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sgwdkyjyxcdljzal

hvis der sidder en og brænder inde med en FED rute, så råb endelig op, der var meget færre ruter på site't end jeg havde regnet med (talte 4-5 stk)
Jeg skriver lige for casper , da han er uden internet....

vi parkerer bilerne her: http://maps.google.dk/?ie=UTF8&ll=56.09 ... 5&t=h&z=17
og gør som Casper foreslår.. det bliver NICE...
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

go morn folkens....

Vi ses jo om ca. 1½ time i helsingør, men skriv lige dette telefon nr ned... 31 224 224, hvis i nu ikke når det eller hva ved jeg.. vi gider ikke stå og vente i time-vis
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

God morgen... Det bliver stort.... og dmi siger at det først begunder at regne på söderaasen ved 14 tiden...... :D :D :D
Peter Baade
Stuntcyklist!

Post by Peter Baade »

Tusinde tak for en super tur i det svenske. Der var spor for enhver smag, en slags adventure race kunne det kaldes. :o
Jesper Holgersen
Ny på Hustleren

Post by Jesper Holgersen »

Tak til Hustlerne for en fantastisk og anderledes adventure-tur, den går sgu over i historien :D Klart bedre arrangement end Dmk kan stable på benene, godt gået.... Vi ses snart og godt nytår.
Why try harder?
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for i dag - jeg er træt , men har næsten fået varmen nu :)..

Ses i det nye år, til nye løjer :D

/hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Claus Wagner
Fuldblods MTB'er

Post by Claus Wagner »

TUSIND tak for en super "XXC" tur :lol:Håber alle fik varmen igen,incl.Hanne =D> Godt nytår til alle DE GRØNNE hilsen Claus Wagner
INTET ER UMULIGT FOR DEN DER BÆRER VILJEN I HJERTET!
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Tak for en dejlig tur i det Svenske. Min første tur i udlandet, og hvilken tur. Der var mudder, sne, is, klipper, løse sten, strømmende floder, stejle skrænter/klippesider og meget mere der skulle forceres. God og frisk tur men lidt mere flow kunne have været fedt :wink:

Men som altid, godt Hustler selskab :P

Godt nytår til alle. Ses i det nye år til lidt fælles træning så vi sparker røv til Hotcuppen :shock:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Post Reply