Dust 12 aug - så skal vi til det igen!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Tak for dysten og hyggen i dag.

Hold da op det er et godt spor med masser af friske nedkørsler og opkørsler og snoet single track der sikkert kan køres hurtigt, hvis man nu havde teknik til det :roll:

Jeg afprøvede min fully og når jeg vænner mig til ikke at rejse mig op hele tiden, er jeg sikker på, at den bliver et hit, så jeg kan flyve hen over rødderne :)

Jeg startede sammen med Flemming E men jeg kunne ikke holde hjul - fik du defekt eller så du mig komme stormende bagfra og valgte så at give op? :D :wink:

Jeg nåede også op til Daniel men 4 ugers træningspause kunne mærkes på 3. omgang og så gik jeg ellers helt i stå. Fedt spor!!!

Tillykke med 2. pladsen til Podie Finn =D>
Nu kan det da kun gå fremad....
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Ja Kent. Kort efter jeg gik ud på anden omgang havde jeg et styrt. En gren fik fat i mit baggearkabel og løsnede det, så gearet var umuligt at arbejde med. Kæden kammede over hele tiden. Det lød virkelig usundt. Jeg vidste ikke lige hva jeg skulle gøre og så stoppede. Det var ellers en fed rute. Ikke noget mudde af betydning. Jeg var faktisk godt kørende på første omgang og var optimistik mht. at kunne oprykke en startbox.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Super rute/underlag og godt afmærket - det var jo ikke os alle der nåede forbi og prøvekøre ruten.
Jeg blev lidt træt på 3 omgang - som forventet... Men dejlig aften.
Så det var fornøjeligt at der også var lodtrækningspræmier til Hustlere (når man nu ikke alle sammen kører hurtigt nok til podiet) :D
Jan D
Daniel Smith
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Daniel Smith »

ja, den var perfekt dag og ruten var rigtig sjov synes jeg.

jeg er på katana's hjemmeside men kan ikke se mit navn i resultater :o
...og jeg cyklede sååå hårdt

er der nogen andre som også er 'tabt'?
En canadier, så måske har jeg nogle stave 'fejler'.
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

DanielS wrote:ja, den var perfekt dag og ruten var rigtig sjov synes jeg.

jeg er på katana's hjemmeside men kan ikke se mit navn i resultater :o
...og jeg cyklede sååå hårdt

er der nogen andre som også er 'tabt'?
Skriv til dem hvis du ikke er dukket op inden kl 12 idag
/Niels
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Tak for i går, det var så fedt at komme ud og køre lidt race igen 8)
Jeg tog opvarmningen på rivetten, men skiftede til Yeti'en og den kørrte perfect..
og tak til Nils H og Peter C for kampen..
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Tak for igår, super at være ude med Hustlerne igen. Ruten var do ikke lige en "elefant" rute. Lidt for teknisk for mig.
Som plaster på mit teknik sår vandt jeg et par GripGrap handsker og en Odlo undertrøje, ikke værst 8) 8)
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Tak for igår.
Jeg havde en herlig kamp med at holde Flemming bag mig, heldigvis lykkedes det på trods af styrt.
Alle rødderne har godt nok givet mig ondt bagi, så den fully der......
Godt skilt er halvt samlet.
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Fed rute - men ond. Jeg var helt flad på sidste omgang og er stadig godt øm og medtaget.
På katanas resultatside er der en sjov feature, når man bevæger musen hen over en lap tid. I den box, der popper op ved mouseover kan man blandt andet se ens position på laptidspunktet og ens splitplacering (hvor god var ens lap tid i forhold til andre).
Min relative placering bliver langsomt bedre efterhånden som enkelte bliver overhalet og en del foran udgår (149, 134, 123, 126). Derimod viser splitpostionen hvor meget jeg går ned til sidst i fart (149, 131, 130, 153). Jeg kører altså 27 pos dårligere end resten, men taber kun 3 placeringer.
Når det lykkedes mig at komme ind lige efter Peter C, skyldtes det hans sidste dårlige omgang (pos 120, 115, 114, 125, splitplc 120, 114, 118, 170). Peter kører altså 50 pos dårligere på sidste omgang, men taber kun 11 placeringer.
Godt nok starter jeg 29 placeringer efter ham men hans normale tempo (lap2+3) er ca 116 mod min ca 131, så det er fuldt fortjent at han starter foran :-)
Daniel Smith
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Daniel Smith »

Niels Pind wrote: Skriv til dem hvis du ikke er dukket op inden kl 12 idag
jups. jeg skreve dem en email lidt over midnat...jeg fik et svar som blive sendt næsten kl.3

Jeg er hermed på resultatlisten med mine reelle tider :D
En canadier, så måske har jeg nogle stave 'fejler'.
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Daniel, så var det dig jeg sloges lidt med på første runde. Hvilken gruppe startede du i? Det var da ikke 9'eren som jeg kan se på boxlisten?
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Tak for igår
Nøjjjj det var godt nok en hård rute :oops:
@Tommy
Jeg blev godtnok lidt træt til sidst og du "plejer" jo at punktere, så jeg regnede stadig med at kunne nå dig MEN desværre :wink:
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

BoT wrote:...Når det lykkedes mig at komme ind lige efter Peter C, skyldtes det hans sidste dårlige omgang (pos 120, 115, 114, 125, splitplc 120, 114, 118, 170). Peter kører altså 50 pos dårligere på sidste omgang, men taber kun 11 placeringer.
Godt nok starter jeg 29 placeringer efter ham men hans normale tempo (lap2+3) er ca 116 mod min ca 131, så det er fuldt fortjent at han starter foran :-)
Ja jeg fik en del "bagfra" tilråb på sidste omgang. 2 uger uden nogen form for træning (jeg væltede af min cykel i ferien og har ikke kunne bøje knæet før for 4 dage siden) har ikke nogen god effekt på konditionen.
Gid det snart var maj...!
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Tak for igår allesammen.
Egentligt en meget sjov rute, men jeg fik bare mega ondt i lænden af alle de rødder.
Holdt med nød og næppe 4. Hustler pladsen foran Henrik Brohus.
Fedt at komme ud i skoven igen.
8)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

tak til alle for endnu en hyggelig dag. Canyonen bestod sin løbsdebut med bravour. Bortset fra det skrå stykke med rødder hvor de havde spærret den del af der kunne køres (klovne) kunne jeg køre alt, men valgte dog at løbe nogen da mine stænger syrede til. På de rigtige tekniske stykker med 5-10 cm rødder, der stak op, overhalede jeg dog mange kæmpende hardtails, som hang ubehjælpsomt fast i rødderne. Nedaf gik det næste bedre med fantastisk greb bogstaveligt over stok og sten. De Specialized dæk ("the Captain - control 2,0 2bliss") slår også alt hvad Schwalbe disker op med når det drejer sig om kantgreb (i sving) eller greb på glatte flader (rødder og sten). Næste projekt er at prøve at køre dem tubeless på mine FULCRUM hjul som Specialized skriver de kan.

Det var dog en træls 1. omgang fra box 11. På trods af at "kun" 360 stillede til start, har jeg ifølge min GPS stået bumstille i 6:30 min og det meste af 1. omgang var da også træls køkørsel med trukne bremser. Overvejer kraftig om jeg gider at køre SLUSH, specielt når ens startplacering afgøres af hvor hurtig man kan køre op af Herstedhøje.
Ærgeligt at jeg havde brugt krudtet mandag og tirsdag så der kun var skud til 1+2 omgange - knæene brokkede sig fælt til sidst på 2. omgang så jeg besluttede at hoppe af. Ærgeligt da jeg kan se at Peter B sluttede 50 pladser foran mig og nok står til "forfremmelse", men der var skudt tomt.
Mon vi også snart får en Hustler i BOX #1 med al den intervaltræning i ligger for dagen?

Bortset fra det så ligger jeg da lige nu til at slå den dobbelte danmarksmester, Annika L i den samlede stilling og det er da ikke så ringe endda :roll: hun har kun kørt 1 løb.....
/Niels
Post Reply