Continental Stimorol 2H i Tisvilde d. 29/8

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jan D
3000+ posts = spammer

Post by Jan D »

Hanne wrote: Hvis nogen har lyst så har jeg en gratis deltagelse til "kædestrammeren" til i morgen. Tror ikke lige at jeg skal udfordre den sådan lige nu.
Hej Hanne,
Æv med benet...

Jeg ku' desværre ikke i dag :-( - men havde alligevel planlagt kædestrammeren i morgen, men da jeg ikke har billet... ville det være kanon (Har også sendt dig en PM).
Jan D
FlemmingM
Helt uden puls...

Post by FlemmingM »

Tak for i dag
Nøj det var langt, og selvom jeg prøvede at lægge roligt ud bragede pulsen bare op :( Heldigvis gik det bedre på 2. - 4. omgang
Og så var der lodtrækningspræmie :wink:
God bedring til de 3 uheldige
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Har lige set tiderne. og det ser ud til at de ældre Hustlere har de bedste omgangstider når der tages højde for alderen ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Dagen startede med et pick-up af Dan i Værløse og efter at vi var ankommet til Asserbo skulle vi ud på en lille opvarmningstur. Vi starter i den første del af feltet og starten forløber OK, man kan godt mærke at folk holder lidt igen da vi jo skal holde mindst 2 timer. Efter 10 min kører Dan forbi men glæden er kort for teknikken er ikke helt skarp efter en sæson, hvor dette er første løb så jeg kommer ret hurtigt forbi igen. Efter 1 omgang får jeg kontakt til Jais og jeg lægger mig på hjul. Jais ser dog ikke helt skarp ud så jeg kører forbi og efter et stykke tid ser jeg endnu en hustlertrøje som viser sig at være Andreas. Jeg ligger lige bag ham da jeg syntes at jeg har fået ekstra ondt i lænden og det går op for mig at min saddel er sunket ca 5-8 cm så jeg må slippe Andreas og af cyklen. Formanden kommer også forbi, men jeg får gang i cyklen igen og prøver ikke at forcere for at fange dem igen. Der går dog ikke så lang tid før jeg får øje på Jais igen og kommer forbi og så er A'et også igen i kikkerten. Da jeg kommer op til ham er han lige stået af cyklen og har vist fået defekt. Jeg kommer op til en god gruppe og får lidt læ på grusstykkerne. På tredje omgang (akkurat samme sted som hvor jeg havde problemer på anden omgang) mærker jeg pludselig at mit baghjul blokerer. Jeg kigger ned og ser at min slange er viklet rundt om bagnavnet. Jeg tænker først at jeg er punkteret og at slangen er røget ud men finder ud af at det er min ekstra slange fra min saddeltaske der er faldet ud og er blevet snoet ind i hjulet. Jeg må ikke have fået lukket tasken ordenligt da jeg var af cykelen på 2 omgang. Kaj fra Rotwild står lige ved siden af og han hjælper mig med at få slangen fri (tak for det), men det går så op for mig at jeg også har tabt mit multitool og værst af alt min bilnøgle. Der er ikke andet at gøre end at begynde at gå tilbage af sporet og håbe på at jeg kan finde nøglen igen. Efter ca 2-3 kilometer er heldet med mig for første gang i dag og nøglen og multitoolet ligger på sporet. Glad over gensynet får jeg energi til at fuldføre omgangen og helt tilfældig kommer Jais forbi (på hans 4 omgang) og vi følges ad til mål. Efter lidt af det gode hjemmebag og lidt sodavand slutter dagen igen heldigt med lidt lodtrækningspræmier (saddel, styrbånd, kæderenser og saddeltaske - måske den har bedre lynlås end den jeg har :wink: )

Tak for en hyggelig dag i Tisvilde og godt at se det store Hustlerfremmøde
Gid det snart var maj...!
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Havde gode ben og kørte forbi Jais og A'et. Ligger og hænger på Carol, da Flemming kommer op. Midt på 2 omgang er jeg ved at miste dem, så jeg kører på de sidste reserver. Ved den stejle sandede nedkørsel, hvor man drejer 90 grader til venstre og kaster sig ned, kommer jeg vel halvvejs ned, før jeg ikke har en cykel under mig. Flyver med begge arme forrest og pløjer gennem sand og grangrene. Kommer op igen og gennemfører omgangen, men ryggen vil ikke mere og skaderne begynder at gøre lidt for ondt.
Fik skrabet alle ekstremiteter incl hals og hage og med et par bonus blodansamlinger oveni. Utroligt nok ser det altsammen ud til at være overfladiske skrammer, så jeg priser mig nådig over at det var Tisvildes sand jeg valgte at bore hatten ned i :-)
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Uha lyder ikke særlig rart.. Rigtig god bedring.. Du så forbavsende godt ud da jeg så dig i målområdet

Kh
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Det er jo bare skrammer i sidste ende - ikke et ben, der er dobbelt så tykt som det andet ;-)
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Takker...Vi låner lige et hvor alle PMC'ere er med på :D
Begge 2 !
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Så skete det endeligt at Niels Pind dukkede op på et race billede :-)

Image

... så mangler vi bare Jannik på en mtb i skoven!
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Et lidt forsinket tak herfra.

Som vanligt en super fed og tør rute i Tisvilde. Men f... det var hårdt efter ikke at have været på cyklen i 1½ uge. Efter 2 omgang var der ikke meget tilbage at skyde med og jeg kunne ikke holde fast i den gruppe som ellers havde ligget på mit hjul hele 2 omgang. I slutningen af 3 omgang begyndte lår og lægge at små krampe så det var bare om at forsøge ikke at tabe for meget på de mere tunge stykker og bakker.

Et stort tillykke til Hanne med podiet og de øvrige premiehajer.
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

BoT wrote:Så skete det endeligt at Niels Pind dukkede op på et race billede :-)

Image

... så mangler vi bare Jannik på en mtb i skoven!
Hehe ja det holdt hårdt. Tak til Erik for de fine billeder
/Niels
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Det var sgu fedt at køre løb igen :) Benene var okay selvom jeg blev hurtigt træt og sprang den sidste omgang over. Til gengæld havde jeg lidt problemer med at ramme sporet på den første omgang 8) Heldigvis blev det hurtigt bedre og forhåbentlig ses vi snart igen :D
Post Reply