Jak
Tager nok der op og deltager på 30km Jais, ellers siger jeg lige til. Har lyst til lidt km på tid....Jais wrote:JAK og andre der ikke skal køre: hvad med at lave en langtur (evt. på racer) hvor vi rammer mål omkring 12, ca der hvor 60 K kommer i mål? Der var jo masser af kage og sandwich sidste år?
Hvis det er en 60 km kunne jeg evt. købe din tilmelding da jeg selv er kommet for sent ud af busken ??Anatasia 'Prinsessen' wrote:Hola![]()
Jeg er også tilmeldt, men må desværre melde fra grundet skade.
Anatasia 'Prinsessen' wrote:Hola![]()
Jeg er også tilmeldt, men må desværre melde fra grundet skade.
Siden jeg har kørt H12, har mine knæ været fuldstændig ødelagt!!! Har stadig svært ved at cykle, og gå ned af trapper uden det kan mærkes i begge knæ.
De var måske ikke så H12-klar som jeg troede![]()
Jeg kunne heller ikke forstå, at mine blå mærker omkring knæene først forsvandt efter 14 dage. Men nu kan jeg godt se, at det må have været en meget stor belastning for dem!
Så jeg regner ikke med at komme ud og cykle foreløbig, selvom jeg jo havde håbet på det![]()
Men god tur søndag)
KH Anatasia
ok, det er vel også et års tid siden vi har set dig til en startJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tager nok der op og deltager på 30km Jais, ellers siger jeg lige til. Har lyst til lidt km på tid....Jais wrote:JAK og andre der ikke skal køre: hvad med at lave en langtur (evt. på racer) hvor vi rammer mål omkring 12, ca der hvor 60 K kommer i mål? Der var jo masser af kage og sandwich sidste år?
Se mit indlæg længere oppeKim K. Larsen wrote:Mine knæ er ikke kommet sig helt efter sidste weekend, så hvis der er nogen som er interesseret i min plads på 60 km. så er den til salg.