Fitness dk. Slagelse den 29/3

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Super tak (min mobi 20710476)

//Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Post by Henrik Storgaard »

Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik
Kenneth Skafte
Helt uden hænder!

Post by Kenneth Skafte »

Er tilmeldt 38K..

Og den bedste halvdel skal med på 19K :D

Vi ses derude Hustlers... :twisted:
29 tommer og IKKE mindre!
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Henrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik
Henrik husk at vi har en aftale om den ene plads!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Jan Lohmann wrote:
Henrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik
Den har jeg skam helt styr på :) nu håber jeg bare at jeg bliver i stand til at trække vejret ordentligt igen, for ellers bliver det en meget lang tur.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Henrik Storgaard wrote:
Jan Lohmann wrote:
/henrik
Den har jeg skam helt styr på :) nu håber jeg bare at jeg bliver i stand til at trække vejret ordentligt igen, for ellers bliver det en meget lang tur.
Tak jeg håber da ikke at vi skal cykle til Slagelse ;-) Vi tales ved om det praktiske. Jeg er endnu ikke tilmeldt da jeg stadig tæller på knapper.

Det endte med en tilmelding til 38 km ;-)
Jan M
Træder stor mølle!

Post by Jan M »

Så er jeg tilmeldt 38 km. Jeg har mistet overblikket over hvem som har plads ledig i bilen. Så inden jeg bestiller morgentoget hos DSB vil jeg høre om der er en mulighed fra Kbh/Frederiksberg til Slagelse.
Jeg deler selvfølgelig udgifter til kørsel.

Jan

Ring evt. 3162 0702
Tobias
Med barberede ben!

Post by Tobias »

/henrik
Hej Henrik

Inden jeg tilmelder mig vil jeg høre om du har plads til en ekstra. Jeg bor i Birkerød men kan står hvor det nu passer?
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Tobias wrote:
/henrik
Hej Henrik

Inden jeg tilmelder mig vil jeg høre om du har plads til en ekstra. Jeg bor i Birkerød men kan står hvor det nu passer?
Der er 3 gummibeslag til cykler på hængeren, så det går jeg ud fra der er plads til :) har dog aldrig haft mere end 2 på, men vil da tro de kan være der - Senior har du erfaringer med din og 3 cykler? det er jo den samme model så hudt jeg hvisker.

/henrik
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Henrik Storgaard wrote:
Der er 3 gummibeslag til cykler på hængeren, så det går jeg ud fra der er plads til :) har dog aldrig haft mere end 2 på, men vil da tro de kan være der - Senior har du erfaringer med din og 3 cykler? det er jo den samme model så hudt jeg hvisker.

/henrik
Hvis det er sådan en Thule en, hvor de 'står' oppe op holderen, så har jeg været i Sydfrankrig med 3 cykler bag på sådan en - det kan man uden problemer! :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Charlotte vM wrote:
Henrik Storgaard wrote:

/henrik
Hvis det er sådan en Thule en, hvor de 'står' oppe op holderen, så har jeg været i Sydfrankrig med 3 cykler bag på sådan en - det kan man uden problemer! :wink:
Det er det ikke desværre, det er den man hænger dem på, men når der er 3 holdere burde det jo alt andet lige være muligt.
Image
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Henrik Storgaard wrote:Det er det ikke desværre, det er den man hænger dem på, men når der er 3 holdere burde det jo alt andet lige være muligt.
Image
Det tror jeg godt, at man med rimelighed kan forvente! :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

jeg har haft lånt Seniors af samme model, og har haft 3 MTBs på den.
Men det er snært.. hvis det skal være rise-frit så husk nogle viskestykker...
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Casper Ortvald wrote:jeg har haft lånt Seniors af samme model, og har haft 3 MTBs på den.
Jeg tilslutter mig helt Casper's udsagn. 3 cykler er ofte for meget, men det afhænger helt af cyklernes størrelse og styrets form. Jeg har en Thule hvor 3 cykler kan stå!
Henrik Storgaard
Med nyvasket cykel

Jan Lohmann wrote:
Casper Ortvald wrote:jeg har haft lånt Seniors af samme model, og har haft 3 MTBs på den.
Jeg tilslutter mig helt Casper's udsagn. 3 cykler er ofte for meget, men det afhænger helt af cyklernes størrelse og styrets form. Jeg har en Thule hvor 3 cykler kan stå!
vi kan jo prøve med min, og er det ikke muligt kan vi vel bruge din i stedet?
Post Reply