Fitness dk. Slagelse den 29/3
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
-
- Helt uden hænder!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Den har jeg skam helt styr påJan Lohmann wrote:Henrik husk at vi har en aftale om den ene plads!Henrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik

- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak jeg håber da ikke at vi skal cykle til SlagelseHenrik Storgaard wrote:Den har jeg skam helt styr påJan Lohmann wrote:Henrik husk at vi har en aftale om den ene plads!Henrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henriknu håber jeg bare at jeg bliver i stand til at trække vejret ordentligt igen, for ellers bliver det en meget lang tur.

Det endte med en tilmelding til 38 km

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Der er 3 gummibeslag til cykler på hængeren, så det går jeg ud fra der er plads tilTobias wrote:Hej HenrikHenrik Storgaard wrote:Jeg har også plads til et par stk. ekstra. Kører fra Frederiksværk via Hillerødmotorvejen og Ring 3
/henrik
Inden jeg tilmelder mig vil jeg høre om du har plads til en ekstra. Jeg bor i Birkerød men kan står hvor det nu passer?

/henrik
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Hvis det er sådan en Thule en, hvor de 'står' oppe op holderen, så har jeg været i Sydfrankrig med 3 cykler bag på sådan en - det kan man uden problemer!Henrik Storgaard wrote:
Der er 3 gummibeslag til cykler på hængeren, så det går jeg ud fra der er plads tilhar dog aldrig haft mere end 2 på, men vil da tro de kan være der - Senior har du erfaringer med din og 3 cykler? det er jo den samme model så hudt jeg hvisker.
/henrik

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Det er det ikke desværre, det er den man hænger dem på, men når der er 3 holdere burde det jo alt andet lige være muligt.Charlotte vM wrote:Hvis det er sådan en Thule en, hvor de 'står' oppe op holderen, så har jeg været i Sydfrankrig med 3 cykler bag på sådan en - det kan man uden problemer!Henrik Storgaard wrote:
Der er 3 gummibeslag til cykler på hængeren, så det går jeg ud fra der er plads tilhar dog aldrig haft mere end 2 på, men vil da tro de kan være der - Senior har du erfaringer med din og 3 cykler? det er jo den samme model så hudt jeg hvisker.
/henrik

- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Det tror jeg godt, at man med rimelighed kan forvente!Henrik Storgaard wrote:Det er det ikke desværre, det er den man hænger dem på, men når der er 3 holdere burde det jo alt andet lige være muligt.

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg tilslutter mig helt Casper's udsagn. 3 cykler er ofte for meget, men det afhænger helt af cyklernes størrelse og styrets form. Jeg har en Thule hvor 3 cykler kan stå!Casper Ortvald wrote:jeg har haft lånt Seniors af samme model, og har haft 3 MTBs på den.
Men det er snært.. hvis det skal være rise-frit så husk nogle viskestykker...
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
vi kan jo prøve med min, og er det ikke muligt kan vi vel bruge din i stedet?Jan Lohmann wrote:Jeg tilslutter mig helt Casper's udsagn. 3 cykler er ofte for meget, men det afhænger helt af cyklernes størrelse og styrets form. Jeg har en Thule hvor 3 cykler kan stå!Casper Ortvald wrote:jeg har haft lånt Seniors af samme model, og har haft 3 MTBs på den.
Men det er snært.. hvis det skal være rise-frit så husk nogle viskestykker...