Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jan og jeg fik fikset lygten, og kørt samlet 2½ time. Det viste sig at Jans forlængerledning var defekt,....
En Sigma?
Nej en Lupine
Så er Sigma ikke alene om elendige forlængerledninger. Jeg fiksede min Sigma sidste år ved at forlænger ledningen med loddekolben - man skal være lidt forsigtig når man kapper ledningen til et opladet batteri:-)
Øv. Fandt jer aldrig. Kørte flere gange forbi kælkebakken, men mødte kun to andre mtb kørere. Men det var desværre ikke Hustlere.
Endte med at køre 1.5 time og det var fedt.
Håber vi kan køre sammen en anden gang...
Tak til alle Hustler for en fantastisk tur, selv om jeg af og til var noget presset
Tak til Bo og frue for dejlig varm kakao og kage... dejligt initiativ.
Fin rute med gode bakker hvor jeg til fulde levede op til at være bjergelefant
Jeg bliver sku nød til at have en personlig samtale med finasministeren derhjemme så jeg kan få en lettere cykel
Los Lohmanns: Det skal nok blive gentaget.
janowitz: Du er velkommen næste gang - vi venter normalt ikke meget for ikke at blive for kolde.
Kim: Jeg synes, at du klarede det rigtig godt. Du kan udemærket følge med os, men du må finde dig i at man ikke rigtig får pauser, hvis man er sidst.
BoT wrote:Los Lohmanns: Det skal nok blive gentaget.
janowitz: Du er velkommen næste gang - vi venter normalt ikke meget for ikke at blive for kolde.
Kim: Jeg synes, at du klarede det rigtig godt. Du kan udemærket følge med os, men du må finde dig i at man ikke rigtig får pauser, hvis man er sidst.
Ja sådan er livet, og det er ikke noget problem. Som Arnold siger "no pain no gain"
BoT wrote:Los Lohmanns: Det skal nok blive gentaget.
Ja sådan er livet, og det er ikke noget problem. Som Arnold siger "no pain no gain"
Jeg kørte med Ay Up's MTB kit igår (Grøn på hjelmen og sort på styret), og hvis spørgsmålet er om jeg følte at jeg havde lys nok, så er det korte svar ja. Jeg synes det er nogle super fede lamper som har mange fordele - De er nemme at montere, lader hurtigt, lyser længe, er små, og er vandtætte. Det ene (store) batteri giver ifølge Ay-Up 6 timers lys. Jeg hørte fra Tommy at han havde læst en test hvor de havde virket i 10 timer, uden at miste styrke.
Som Jakob var inde på er der 2 lamper der er interessante, til omkring 2500kr Lupine Tesla og Ay Up. Rent lysmæssigt er de nok lige gode. Om man skal vælge den ene frem for den anden, afhænger af om hvilket set-up man ønsker at køre med. En eller to lamper!! Jeg synes det er en fed ting at både have på styr og hjelm, da det giver et mere målrettet lys og samme skyggefornemmelse som om dagen. Det er hele tiden både lys i kørsels retningen, men også i den retning man kigger.
Det fremgår ikke på Ay-up hjemmeside med der er rent faktisk tændsluk knap på batteriet, så man skal ikke som angivet på hjemmesiden, hive stikket ud for at slukke.