Som de fleste mener jeg at Tisvilde 'altid' er tør. Der er måske en enkelt dum grøft som kræver NN, men ellers burde ruten kunne køres på RR.
For mig så har dæktypen også noget at gøre med den sikkerhed jeg føler når jeg kører. Da jeg for 1 1/2 uge siden køre på den røde (Furesøsiden) med RR, da var jeg flere steder nervøs
Hej alle
Jeg er lige kommet hjem fra en lang dag, og er ærlig talt ikke helt på toppen. Har det lidt skidt, og føler mig ikke top-tunet til i morgen. Så lige pt. er jeg tvivlsom.
Tobias, jeg skal nok skrive til dig senere i aften og gøre status.
Skulle helst også være klar til DHL Stafet på mandag - ellers bliver jeg sikkert fyret
Jeg tager der op og tilmelder mig i skoven. Hvis det kunne gøres enkelt og uden besvær kunne jeg købe din tilmelding og omregistrere den i mit navn. Men det er nok ikke muligt eller besværet værd.
Ang. dækvalg så er jeg på Vredestein Tiger Claw, hvilket spiller i tør bund.
der skulle vel ike være en venlig sjæl der ligger inde med et CR2032 batteri da min Sigma lige er løbet tør, og det er æv uden computer så langt..
Håber der en der har mulighed for at napse et med.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Casper Ortvald wrote:der skulle vel ike være en venlig sjæl der ligger inde med et CR2032 batteri da min Sigma lige er løbet tør, og det er æv uden computer så langt..
Håber der en der har mulighed for at napse et med.