bare rolig alle er hos migNiels Haslov wrote:Det lyder da rigtig spændende...Peter Christensen wrote:Ja har lige hørt det. Der mangler dog een - håber ikke det er min
Dustcup onsdag d. 25/6 i Bøndernes Hegn
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Tak for i aften, det var - som altid - super hyggeligt!
Ruten var ikke lige mig (lidt for mange bakker opad og lidt for lidt nedkørsler og flade stykker
), men jeg kom da hæderligt igennem (= jeg var ikke sidste mand m/k)... Stor tak til René, der havde så meget overskud, at han lige kunne give mig et skub op ad bakken, da han overhalede - det var bare GULD værd; jeg giver en øl til næste klubfest!
Jeg kan godt nok ikke lige finde resultaterne på hjemmesiden, men mon ikke at vi holder vores 4. plads i holdkonkurrencen?
Palle: Jeg har stadig din hjelm, jeg ledte og ledte, men jeg tror at du var kørt hjem.

Ruten var ikke lige mig (lidt for mange bakker opad og lidt for lidt nedkørsler og flade stykker

Jeg kan godt nok ikke lige finde resultaterne på hjemmesiden, men mon ikke at vi holder vores 4. plads i holdkonkurrencen?
Palle: Jeg har stadig din hjelm, jeg ledte og ledte, men jeg tror at du var kørt hjem.
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
Benene holdt til næsten 2 hele omgange, men manglende træning kunne mærkes i benene, der var tit var meget tæt på krampe, hvilket jeg ikke plejer at være generet af. Kørte alle bakker, så teknikken er der stadig, nu mangler der bare et par tusinde kilometers grundtræning 
En gren tog bagskifteren med rundt og knækkede geardroppet
Håber jeg kan slippe med et nyt drop men gad ikke undersøge det idag. Tager på sommerferie med min reserve mtb på søndag.

En gren tog bagskifteren med rundt og knækkede geardroppet

Håber jeg kan slippe med et nyt drop men gad ikke undersøge det idag. Tager på sommerferie med min reserve mtb på søndag.
Godt kørt drenge (m/k).
Når en stille hyggelig tur i Zoo ... NOT
Zoo åbnede dørene 1900 og der var inviteret til en aften i Zoo. Jeg tror det meste af København med årskort havde taget imod dette tilbud. Der var en kø på begge sidder af indgangen til Zoo, køen started henholdsvis fra Fasanvej og Pile allé. Med så mange gæster i haven, besluttede børnene og deres mor, at e´n aften i Zoo måtte blive en anden dag - der blev faren sur
og tænkte på jer dreng (m/k) der gav den fuld gas til den sidste Dust inden sommeferien
Når men any way godt kørt af jer alle
ps. jeg er med på noget sommertræning (tirsdag)
/Strået
Når en stille hyggelig tur i Zoo ... NOT
Zoo åbnede dørene 1900 og der var inviteret til en aften i Zoo. Jeg tror det meste af København med årskort havde taget imod dette tilbud. Der var en kø på begge sidder af indgangen til Zoo, køen started henholdsvis fra Fasanvej og Pile allé. Med så mange gæster i haven, besluttede børnene og deres mor, at e´n aften i Zoo måtte blive en anden dag - der blev faren sur

Når men any way godt kørt af jer alle

ps. jeg er med på noget sommertræning (tirsdag)
/Strået
Frog jumps er vejen frem ....
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Tak for endnu en super Dust aften i godt selskab.
Tror der var noget nær diamantos i benene igår aftes (rart når det endeligt sker!)
Ruten var super sjov med fede op og nedkørsler.
Tror lige, at jeg fik sneget mig ind som bidrager til holdkonkurrencen. Synd hvis det ikke var nok til at vi kunne holde 4. pladsen.
Charlotte: Jeg kørte da lodtrækningen var slut, glemte fuldstændigt at få fat i dig der. Sorry.

Tror der var noget nær diamantos i benene igår aftes (rart når det endeligt sker!)

Ruten var super sjov med fede op og nedkørsler.
Tror lige, at jeg fik sneget mig ind som bidrager til holdkonkurrencen. Synd hvis det ikke var nok til at vi kunne holde 4. pladsen.

Charlotte: Jeg kørte da lodtrækningen var slut, glemte fuldstændigt at få fat i dig der. Sorry.

tak for en fed tur igen i dusten...
det funkede sku meget godt med at tage H12 ruten bagvendt, gjorde den lidt nemmere... men det opvejede de 4 gange op ad kælkebakken som lige fik dræbt det sidste i benene...
godt kørt gudmunseth og tak for supporten da du susede forbi...
brølet var sku bare af rent indebrændthed over at blive overhalet med en omgang af en af sine egne holdkrigere...
synd du ikke nåede podiet du var kun 4 placeringer fra...
også smukt kørt til jer andre...
ses snart til noget træning i skoven...
det funkede sku meget godt med at tage H12 ruten bagvendt, gjorde den lidt nemmere... men det opvejede de 4 gange op ad kælkebakken som lige fik dræbt det sidste i benene...

godt kørt gudmunseth og tak for supporten da du susede forbi...

også smukt kørt til jer andre...
ses snart til noget træning i skoven...
Impossible is nothing...!!!
Jeg er klar, så du må hellere holde formen ved ligeNino wrote:Tak for endnu en fantastisk dag i skoven. Og så fik jeg endelig lov at køre i grønt!! Tak for den fede support på kælkebakken. Gav lige det sidste kick. Jeg ææælsker bakker!!!!
Kent, vi må prøve igen næste gang. Alle gode gange 3!?

Nu kan det da kun gå fremad....
- Tommy Hass
- Over stok og sten
Tak for igår.
Fed rute, den var noget hurtigere end til H12.
Den var så også knas tør overalt.
Ingen sabotage forsøg fra Rivettens side, herligt herligt
Jeg har ca. 50 billeder, som min far tog ude i skoven.
Jeg kan ikke uploade dem, er der en der kan give mig adgang til at uploade mere end 4 billeder af gangen

Fed rute, den var noget hurtigere end til H12.
Den var så også knas tør overalt.
Ingen sabotage forsøg fra Rivettens side, herligt herligt

Jeg har ca. 50 billeder, som min far tog ude i skoven.
Jeg kan ikke uploade dem, er der en der kan give mig adgang til at uploade mere end 4 billeder af gangen

Godt skilt er halvt samlet.
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Fedt at se så mange hustlere i skoven igår - Godt kørt af jer alle..
Hav en superdejlig sommerferie
/H
Hav en superdejlig sommerferie

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Tommy Hass wrote:de er sendt ......Jais wrote: mail dem til jais (a) agertoft . com, så smidder jeg dem op.....
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=311