9 marts - klubtur?
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
2 stk. mere på....Søren og Allan
DMK
Tror også alle...fra DMK er villige til at lægge lidt i kassen for sandwich...Det bliver en fantastisk tur...glæder mig...Grib skov er en rigtig hyggelig skov...med nogle STORE træer...
Vil gerne bage en kage...så hvis alt klapper...skal nemlig arbejde lørdag...har jeg kage med.

Tror også alle...fra DMK er villige til at lægge lidt i kassen for sandwich...Det bliver en fantastisk tur...glæder mig...Grib skov er en rigtig hyggelig skov...med nogle STORE træer...
Vil gerne bage en kage...så hvis alt klapper...skal nemlig arbejde lørdag...har jeg kage med.

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
husk at ringe til mor førstDiana wrote:2 stk. mere på....Søren og AllanDMK
![]()

- Niels Haslov
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
Casper Fabricius wrote:Husk at ringe til mor først
Hi hi Casper...har stadig opskriften....såå...men nu må vi se...der jo altid internettet...og caroline.dk..

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Ja, Henrik var så uheldig at vælte på vej 'over' en mnindre grøft og slog derved hul i overrøret ,med bremsegrebet.Henrik Johannesson wrote:regner med at komme men er ikke helt ovenpå endnu efter bruddet på min ramme
Hvordan fortsatte historien? Fik du en ny ramme?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Hej Niels
Beklager det sene svar men har været på en kort ferie men tak for bekymringen.
Der skete heldighvis ikke mig noget men ganske rigtigt som Jan skriver stod jeg på snuden da jeg skulle over en grøft med mange blade i bunden (læs dybere en jeg lagde an til). Rigtig ærgeligt så nu har jeg invisteret i et par Twisters så det ikke skal kunne ske igen.
Resten af historien er lidt lang så den får du på søndag Jan, men det er på den gamle ramme jeg kommer
Beklager det sene svar men har været på en kort ferie men tak for bekymringen.
Der skete heldighvis ikke mig noget men ganske rigtigt som Jan skriver stod jeg på snuden da jeg skulle over en grøft med mange blade i bunden (læs dybere en jeg lagde an til). Rigtig ærgeligt så nu har jeg invisteret i et par Twisters så det ikke skal kunne ske igen.
Resten af historien er lidt lang så den får du på søndag Jan, men det er på den gamle ramme jeg kommer

Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
-
- 3000+ posts = spammer