Slush d. 3/12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2788
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Tak for i dag, ærede Hustlere :-)
Fed rute, synes jeg. Godt vi slap for Maglebjerg (den fede kælling). :wink:

Og Diana havde defekt. Godt hun snart skal have en ny cykel :-)
Ses på tirsdag eller torsdag til spin. Næste weekend er løbsfri. Lækkert :-) :-)

Og tak til Per for at trække mig rundt, selvom der var lidt meget elastik i snoren til sidst :roll:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Ja...tak for idag...øhh...en ny cykel kan desværre også punktere... :lol: men det sker vel næppe for en T-Shark..den er jo så let...så det er jo rent faktisk fysisk umuligt at få en splint presset i dækket... 8)

Synes det var et møj løb...man har ikke en ærlig chance for at komme op i tempo fra startbox 4-5 stykker...stod i kø konstant..gider det ikke rigtigt... :cry: men sådan er det jo...men ellers hyggelig Hustlerstil i skoven... :thumbsup:

Hvad sker der lige for Bo Slush med de mindre attraktive lodtrækningspremier... :cry:

Vi ses.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1323
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Ja tak for idag. Det siges jo at man bliver smuk af mudder, så det var et smukt syn i skoven idag :)
Jeg plejer at hade at køre i mudder, og har normalt min styrke på grusstykkerne, men det passede mig faktisk godt idag med mudderet, hvor imod jeg hang fast på grusstierne. Desværre sov jeg i det til sidst, da Morten spurtede forbi, da der manglede 10 meter. Jeg var overbevist om, at han var sat ude på ruten. Det håber jeg ikke gentager sig :twisted:
Ellers godt kørt af alle Hustlerne, både de nye og gamle, det er helt rart at der er grønt alle vegne man kigger hen.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ja tak for i dag , ok rute og Bo'S det er "veltklasse kørt" som du inde på lidt elastik kørsel , men du havde da mig inde for rækkevidde hele tiden .
Næste gang kører du forbi "den halv gamle mand"
Hygge af få hilst på de nye Hustler :wink: det går pænt hurtigt med tilgangen i Teamhustler , det er fedt så mange vælger TH af køre for. :wink:

Var lige inde og kikke på resultat listen samlet 53 og 15 i H40 :? Nå men det er ude for sasonen , så det er vel ok.. Havde håbet på lidt bedre placering , jeg kørte sku med alt jeg havde at skyde med...
Der var en del landevejs rytter i dag , ses på deres cykel opsætning , lang frempind og styrret sidder 10-12 cm under saddel højde , total raket stil :wink:
Wow det var kø på sporet , for dem der startet længere nede i startboxene , som Diana er inde på :? efter 15-20min kørsel hvor man kører tæt på et spor vi i første start box forlængst havde kørt på kunne man se en mega lang kø som står helt stille.. :wink:

De 3 hurtigste fra Teamhustler er over 40 ... Tænk over det drenge :wink: :wink:
Last edited by Per Olsson on 03 Dec 2006, 15:36, edited 2 times in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Tak for idag. Det gik okay for mig. Nu var det ikke fordi jeg havde ild i røven og gav alle baghjul men gik til gengæld heller ikke helt død, som jeg havde frygtet. Det var ret meget kø og løben de første 5-10 minutter fra mit startpunkt men WTF det er svært at undgå.

Man skal åbenbart runde de 40 i den her klub før man begynder at køre stærkt :D Godt kørt til alle :mrgreen:
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2788
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Per Olsson wrote:De 3 hurtigste fra Teamhustler er over 40 ... Tænk over det drenge :wink: :wink:
Men hvor lang tid holder I til julefrokosten? Vi har spredt vores kompetencer lidt ud, så vi både er hurtige på sporet og stabile i baren. 8)

Sidste år startede jeg også nede fra box 3-4 stykker. Men jeg synes somregel at det var meget tilfredsstillende, at man relativt nemt kunne overhale 10-20 personer bare ved at stå af cyklen inden man havner i køen, og så bare spurte forbi folk med cyklen på nakken. Kan huske sidste år i Rude, hvor der også var monster kø. De havde lavet lidt om på den i år - helt klart til det bedre.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3403
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Per Olsson wrote:...
De 3 hurtigste fra Teamhustler er over 40 ... Tænk over det drenge :wink: :wink:
Ja I må jo have god tid til at træne på alderdomshjemmet :wink:
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

:wink: 40+ Vi lader bener tale :wink:

Stemnings billed efterløbet :lol:

Image
Last edited by Per Olsson on 03 Dec 2006, 18:19, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag, hyggeligt. Vi var ikke så mange som vi plejer, men stemningen er som vanligt god - perfekt!

Hurtigt går det jo ikke, men der er også 4½ måned til, allerede nu æder jeg mig ind på jer drenge, mon ikke jeg kører forbi engang i Jan / Feb - det tror jeg nok! I skal nok til at køre med sidespejl.... Ønsk jer et i julegave, bare et godt råd.

Godt at hilse på alle de nye ;)

Jeg regner med at køre Dwork på søndag, skal støtte lidt op om senior så han kan gå på podiet samlet, samtidigt kan jeg godt li' at kører ved Nødebo. Håber der kommer andre?

SMUKT KØRT af Marie, dan tøs bliver bare stærkere og stærkere :D
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Jamen tak for en fantastisk mudderdag. Står vist stadig som BMTB på events, men mon ikke det går. Sjovt var det i hvert fald efter en lang løbspause, så måske man skulle knuse sparegrisen lidt oftere.....

Kørte med puls 185 i snit. Det må betegnes som værende dårlig form!!!! eller også er mit ur i udu! Jeg gik fuldstændig i står på den sidste landevejsdel. Det var tydeligt at se hvem der om sommeren kører landevej. Stryger forbi en på grusstierne og vælte rundt, når der kom lidt mudder.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tak for i dag, hyggeligt. Vi var ikke så mange som vi plejer, men stemningen er som vanligt god - perfekt!

Hurtigt går det jo ikke, men der er også 4½ måned til, allerede nu æder jeg mig ind på jer drenge, mon ikke jeg kører forbi engang i Jan / Feb - det tror jeg nok! I skal nok til at køre med sidespejl.... Ønsk jer et i julegave, bare et godt råd.

Godt at hilse på alle de nye ;)

Jeg regner med at køre Dwork på søndag, skal støtte lidt op om senior så han kan gå på podiet samlet, samtidigt kan jeg godt li' at kører ved Nødebo. Håber der kommer andre?

SMUKT KØRT af Marie, dan tøs bliver bare stærkere og stærkere :D
Hvis helbreddet er i bedring så kommer jeg måske - skal lige finde ud af det med børn osv..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak for idag. Sjovt at møde så mange nye Hustlere. Velkommen til alle.

Specielt var det sjovt at få sat ansigt på Lise Jensen, som jeg i snart mange løb har kørt Yo-Yo med.

Lise hvis jeg havde vist at du var så tæt efter så havde jeg gentleman (~Hustler) agtigt ladet dig kommer først over stregen :D :D :D :D

Vi ses på Søndag som jo for nogle ikke er en ren fridag. (Dworak i Nødebo)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

[quote="Anders "Kirchhoff&"]Jamen tak for en fantastisk mudderdag. Står vist stadig som BMTB på events, men mon ikke det går. Sjovt var det i hvert fald efter en lang løbspause, så måske man skulle knuse sparegrisen lidt oftere.....

Kørte med puls 185 i snit. Det må betegnes som værende dårlig form!!!! eller også er mit ur i udu! Jeg gik fuldstændig i står på den sidste landevejsdel. Det var tydeligt at se hvem der om sommeren kører landevej. Stryger forbi en på grusstierne og vælte rundt, når der kom lidt mudder.[/quote]

Jeg så dig slet ikke Anders, troede ikke du have nåede det! Fedt du var i skoven!
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote: dan tøs bliver bare stærkere og stærkere :D
du skal ikke kalde mig tøs :wink: men ellers er resten jo rigtigt nok

Er det Hubble teleskopet vi skal ha monteret, før vi kan få øje på dig?? :lol:
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3403
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Dan wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote: dan tøs bliver bare stærkere og stærkere :D
du skal ikke kalde mig tøs :wink: men ellers er resten jo rigtigt nok

Er det Hubble teleskopet vi skal ha monteret, før vi kan få øje på dig?? :lol:
Det der er god humor Dan :thumbsup:
Post Reply