Cocio wrote:Jeg stiller op men vil godt lige vente med at bestemme med hvem og på hvilket hold, vil gerne lige se om dem jeg stillede op med sidste år vil med igen....eller måske tage en udfordring på solo
hov Dan du glemte mig...det sker alligevel ikke så tit,
Du kan notere mig på hold så ser jeg om jeg ændre mening når vi kommer tættere på...det er jo det med formen, men efter en vinter med hardcore spinning så skulle det vel være muligt
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Cocio wrote:Jeg stiller op men vil godt lige vente med at bestemme med hvem og på hvilket hold, vil gerne lige se om dem jeg stillede op med sidste år vil med igen....eller måske tage en udfordring på solo
hov Dan du glemte mig...det sker alligevel ikke så tit,
Du kan notere mig på hold så ser jeg om jeg ændre mening når vi kommer tættere på...det er jo det med formen, men efter en vinter med hardcore spinning så skulle det vel være muligt
ENER wrote:jeg er også frisk på at køre på et hold
Forslag: de 4 bedst placerede køre på det hurtige hold
Jeps, vi plejer at sætte de endelige hold et par uger før, så ved vi sådan rimeligt præcist hvordan vores form er. Vi kigger som regel også lidt på dust tider/placeringer. Nu er der jo kommet en del nye hurtige piger og drenge, så vi kan helt sikkert stille mere end ét hurtigt hold
Desværre var vi plaget af skader/afbud sidste år, så der var en del rokader. Håber da vi helt kan undgå skader næste år.