Ok. Dan lyder perfekt.. Skal vi sige..1830 ved mig, så er vi ved Hanne kl. 1900..Søndre Fasanvej v/ Shell, så står jeg der... Ud ad Vesterbrogade forbi ZOO på Roskildevej også til venstre...er nok den nemmeste vej for dig..øhh...eller bagom via Ingerslevsgade-Vigerslev Allé og så til højre ved Toftegårdsplads..men det må du selvfølgelig selv bestemme, flink af mig ikk`dan wrote:Det kan vi godt...hvornår afhentning?? Mødet er vel bare 1-1.5 time??LadyDi wrote:Hey Hanne.. Hvis jeg kunne arrangerer noget kørsel med Dan...dvs. at jeg er på Amager kl. 2140 senest, så vil jeg gerne med....Hanne P wrote:Ok - så jeg skal kun regne med Kirkhoff og Dan ??Cocio wrote:Ja man ligger som man har redt....
Jeg har så igen redet mig nogen flere af de herlige virusser![]()
...denne gang til en halsbetændelse, jeg skulle nok have skippet spinningen igår...så kan jeg lærer det...
![]()
Jeg kan ikke komme iaften til mødet om Harzen, bliver nød til at blive hjemme og se om jeg ikke snart kan blive rask. Beklager meget![]()
Vil gerne med næste gang, hvis det er muligt.
AliceMåske vi kunne starte lidt før...?? 1830?? eller er der tid nok. Skal bare på arbejde i nat..og kom lige lidt for sent igår...ups..

Vi ses.