Så er der endelig ved at ske noget med den tøj leverandør jeg havde kontakt til.
Regner med at kontakte ham mandag for lige at svare på nogle spørgsmål han havde ang. den tøjliste jeg havde givet ham.
Men lige for at være helt sikker og for at kunne få nogle evt. førløbige priser kunne jeg godt tænke mig at få sådan et cirka tal på, hvor mange sæt tøj vi ca. kan aftage?
Hvilken slags.......knickers, kort, lang, sommer, med seler osv.
Fortsætter vi samme farvevalg? Altså tre farver: sort,rød,hvid?
osv.
Første uge i Sep. tager jeg en tur derop, for lige at se hvad det er for noget, kvali osv.
Hustler Cykeltøj?
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
-
- 3000+ posts = spammer
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
Nej, vi skal ikke selv leverer tøj.
Der er 2 mærker vi kan vælge imellem:
- Newline
- Croft
Ved ikke hvad der er bedst. Jeg kender kun selv Newline, som jeg har en hel del løbetøj i, og som er super kvalitet, men om de kan lave cykeltøj har jeg ingen ide om.
Croft kender jeg stort set ikke. Ved de laver sportstøj men det er også det.
Sådan lige på stående fod, ville jeg helst ligge mine penge i Newline tøjet, men ved selvfølgelig mere når jeg har set det om et par uger.
Hvis der er nogen der kender eller har en mening om overstående, må de gerne give lyd.
Der er 2 mærker vi kan vælge imellem:
- Newline
- Croft
Ved ikke hvad der er bedst. Jeg kender kun selv Newline, som jeg har en hel del løbetøj i, og som er super kvalitet, men om de kan lave cykeltøj har jeg ingen ide om.
Croft kender jeg stort set ikke. Ved de laver sportstøj men det er også det.
Sådan lige på stående fod, ville jeg helst ligge mine penge i Newline tøjet, men ved selvfølgelig mere når jeg har set det om et par uger.
Hvis der er nogen der kender eller har en mening om overstående, må de gerne give lyd.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
Vi købte noget newline på arbejde for en tre år siden til sjælland rundt, og det var en kæmpe katastrofe med siddesår og hele lortet for mange... har dog hørt det skulle være bedre.... men jeg kører pt helst i Nalini - det har jeg ingen probs med...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
-
- 3000+ posts = spammer