hvorfor ikkeJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Kommer - dog bliver der nok ikke rigtigt nogen kamp med Baade denne gang ;(
Jeg giver A'et baghjul i dag

ses
Måske næste gang..Jais wrote:Jeg giver A'et baghjul i dag![]()
Det er med 99,9 % sikkerhed Tisvilde, når det er Stimorol drengene der arrangerer.... De bor derSchønberg wrote:Hvordan ved man det er TisvildeAndreasA wrote: Og så hedder det Tisvilde næste gang... Sweeetstår ikke på siden
Deres konkurrence gen er desværre lang større end deres evne til at forstå, at de deltager i en motions-cup, hvor det er de som kommer i høj fart bagfra som må afvente. Jeg hørte flere røde ryttere som verbalt "pusher" langsommere ryttere; "Kom nu, hurtigere - flyt dig" osv, i stedet for at slå koldt vand i blodet i 10 sekunder, til næste overhalingsmulighed. Os der bliver overhalet med en omgang, skal ikke kaste os ud til siden, men selvfølgeligt skal vi samarbejde og give plads - NÅ VI KAN - og ikke før.Jan Lohmann wrote:PS: Er de andre end jeg som er træt af enkelte Holterytteres machostil? Som John Hegn sagde efterfølgende: "vi har alle betalt det samme gebyr"!