Per Olsson wrote:Pinligt pinligt Jeg må desværre melde fra , juletid og famlien kommer Onsdag aften til jule hygge ... P..
Ingen puls og pils til mig Øv
Haha, Per.. Jeg skal sent glemme dit ordvalg her i søndags... Pils og Puls... Kan du have en rigtig god (h)jul og på gensyn i det nye år...
Per Olsson wrote:Pinligt pinligt Jeg må desværre melde fra , juletid og famlien kommer Onsdag aften til jule hygge ... P..
Ingen puls og pils til mig Øv
Haha, Per.. Jeg skal sent glemme dit ordvalg her i søndags... Pils og Puls... Kan du have en rigtig god (h)jul og på gensyn i det nye år...
Tak og lige måde , ja det var lidt morsomt man sidder forholdsvis koncentreret og pludselig kommer du kørende i mod mig .
Jeg havde flere gange under løbet en fornemelse af der var noget galt og vi kørte forkert rundt , og det blev da bekraftet , da i kom kørende i mod mig og den gruppe jeg sad i på sporet .
Og udemærket udtryk du kom op med "Pils og puls" da vi var til spinning sidst .
Pils og puls er det fedeste udtryk jeg længe har hørt. Det er go Hustler stil.
Glædelig jul samt godt Nytår.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Nu er jeg forvirret, hvem kommer i aften????.
Håber at vi bliver mere end bare 4-5 stykker??,
Sportsclub ligger bag ved Restaurant sepp i Farum ved fodbold stadion hvis nogen skulle være i tvivl?
Dalle wrote:Nu er jeg forvirret, hvem kommer i aften????.
Håber at vi bliver mere end bare 4-5 stykker??,
Sportsclub ligger bag ved Restaurant sepp i Farum ved fodbold stadion hvis nogen skulle være i tvivl?
giv lige lyd om i kommer?
ses Dalle
Jeg kommer, men nok 5-10 min for sent.. Jeg underviser til kl 1915 og kører direkte til Farum herefter..
Bax (Bagger) forventer at møde op og jeg kommer alligevel ikke:!:
Undskyld mit vægelsind, men ved nærmere eftertanke så syntes jeg at det er for kort tid efter at min penicillinkur er slut, så jeg springer desværre over