Trilletur søndag d.6 dec kl??

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Tak for en total mudderfri tur :^o eller det var ikke så slemt.
Loller din puls er bare for vild :shock: :shock: det var bare det jeg ville sige, =D> Mojn.
Tykke kan også have tynd mave ;-)
Torben
3000+ posts = spammer

Post by Torben »

Ja tak For idag :D
Den lille lille bitte smule mudder der var, må værer kommet fordi det har regnet i nat :-({|=
Niels P
3000+ posts = spammer

Post by Niels P »

ja tak for en fino tur. Når bare man holder sig væk fra det røde spor så er føret jo fint. Og du må bære over med mig Loller. Jeg er først nu ved at lære at vente på andre. Det plejer at være mig der hænger i bremsen
/Niels
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Steen A wrote: Loller din puls er bare for vild :shock: :shock: det var bare det jeg ville sige, =D>
Niels Pind wrote:Og du må bære over med mig Loller. Jeg er først nu ved at lære at vente på andre. Det plejer at være mig der hænger i bremsen
Det skal I altså ikke bekymre jer over gutter - jeg skal nok sige til hvis jeg skal have et sekund til at få vejret (og det gjorde jeg jo også).
Nu skal vi (jeg) bare fortsætte med at køre - jeg har endda fundet nogle mudderdæk, som nok lige bliver monteret inden næste tur; det var alligevel lidt for festligt med Speed King. :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Post Reply