Meldt til på snigeren... (60km)
Men det er KUN fordi jeg vil se jer køre ud på sidste runde, med kæften fuld af kage...... Bemærk at dettte så kræver, at jeg kommer i mål efter 60 km laaaaang tid før jer...
BoS wrote:Meldt til på snigeren... (60km)
Men det er KUN fordi jeg vil se jer køre ud på sidste runde, med kæften fuld af kage...... Bemærk at dettte så kræver, at jeg kommer i mål efter 60 km laaaaang tid før jer...
der er et par stykker som skal have rettet deres klubnavne:
Kim Kragbæk Larsen Team Hustler
David Darret Team Hustler - Rivette
Casper Fabricius Team Hustler - RockShox
og alle de flinke:
CRAFT/POLAR MTB Challenge - 30 km - Voksne
Anatasia Cathrine O'Bassey Team Hustler - Rock Shox København S
Casper Ortvald Team Hustler - Rock Shox Værløse
Henrik Storgaard Team Hustler - Rock Shox Frederiksværk
Steen Ojén Andersen Team Hustler - Rock Shox københavn nv
Tommy Hass Team Hustler - Rock Shox Ballerup
CRAFT/POLAR MTB Challenge - 60 km
Anne Holm Andersen Team Hustler - Rock Shox Valby
Bo Skakke Team Hustler - Rock Shox Nærum
Carsten Graff Team Hustler - Rock Shox Albertslund
Jan Lohmann Team Hustler - Rock Shox Farum
Niels Pind Team Hustler - Rock Shox Virum
Torben Hansen Team Hustler - Rock Shox herlev
CRAFT/POLAR MTB Challenge - 90 km
Andreas Mikkel Hansen Team Hustler - Rock Shox Valby
Hanne Panduro-Hess Team Hustler - Rock Shox Bagsværd
Klaus Straarup Schwaner Team Hustler - Rock Shox Rødovre
Niels Haslov Team Hustler - Rock Shox Værløse
Kim; det skal rettes under din profil hos Events4u.dk
---
Jeg havde regnet med at trille den korte på 30km, men tilmeldingen er desværre lukket i mellemtiden, havde regnet med at det først var fredag Skulle lige have styr på om skulderen ville være med - øv da.
Kommer ikke alligevel, da knap 300kr på dagen for 30 km er i overkanten.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Kim; det skal rettes under din profil hos Events4u.dk
---
Jeg havde regnet med at trille den korte på 30km, men tilmeldingen er desværre lukket i mellemtiden, havde regnet med at det først var fredag Skulle lige have styr på om skulderen ville være med - øv da.
J
Det skal du ikke være ked af, jeg opdagede det selv i går
Meeeeen er det nu så slemt? check DMI: uha siger jeg..
JAK og andre der ikke skal køre: hvad med at lave en langtur (evt. på racer) hvor vi rammer mål omkring 12, ca der hvor 60 K kommer i mål? Der var jo masser af kage og sandwich sidste år?
Jais wrote:
JAK og andre der ikke skal køre: hvad med at lave en langtur (evt. på racer) hvor vi rammer mål omkring 12, ca der hvor 60 K kommer i mål? Der var jo masser af kage og sandwich sidste år?
Vi glæder os til den sædvanlige massive hustlerheppeklappeopbakning hvilket nok er tiltrængt for nogen
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Kim; det skal rettes under din profil hos Events4u.dk
---
J
Jeg har ikke et login, jeg skrev bare navnet da jeg købte billetten, skal man have det?