Skulle jo ellers køre fra Jais og Andreas på den lange men konkurrencen er vist større på 38km ruten så den napper jeg vist i stedet. Jeg kører fra Lyngby og kan godt have 2 personer med så vi kan spare lidt på CO2 udledningen
Peter Christensen wrote:Skulle jo ellers køre fra Jais og Andreas på den lange men konkurrencen er vist større på 38km ruten så den napper jeg vist i stedet. Jeg kører fra Lyngby og kan godt have 2 personer med så vi kan spare lidt på CO2 udledningen
Peter Christensen wrote:Skulle jo ellers køre fra Jais og Andreas på den lange men konkurrencen er vist større på 38km ruten så den napper jeg vist i stedet. Jeg kører fra Lyngby og kan godt have 2 personer med så vi kan spare lidt på CO2 udledningen
Peter jeg vil gerne køre med dig hvis jeg må
/Hanne
Jamen det må du da Hanne
jeg vil da gerne køre med dig, hvis du gider at vente på at jeg kommer tilbage fra de 78 km(der var jo en der kastede en hanske)(det er nok samme tid som Hanne kører de 57:lol: )... nej det er helt ok hvis i ikke gider og vente(jeg er ikke sikker jeg selv gad)....