Hanne wrote:God tur kære venner - jeg kommer ikke. Har måtte have smertestillende hele dagen i dag - det bliver en søndag med anden form for træning.
Kh
Hanne
Ser dejligt ud og supert vejr misunder jer lidt bare lidt men kom lidt forsent op til at nå jer i Holte havde en 40 års føs'da i kroppen jeg ikke kunne få rystede af mig i morges
Cykelture bør principielt ikke vare mere end 80 minutter men jeg må indrømme, at det var en fin tur i dag med en masse gode spor - det blev til 4 timer og 65 km. Godt arrangeret og godt guided
Ikke så sært at 18 mand gider stå op uhyggeligt tidligt for at nyde skoven og det gode selskab
Straarup wrote:Ser dejligt ud og supert vejr misunder jer lidt bare lidt men kom lidt forsent op til at nå jer i Holte havde en 40 års føs'da i kroppen jeg ikke kunne få rystede af mig i morges
Klaus vi havde gerne haft dig med, ,men jeg tror at du skal være glad for at du ikke nåede det, for med lidt alkohol i blodet så havde det gjort ondt. Der blev kørt som var det til en Dust Cup og den valgte rute var sine steder meget bakket og med en hel del single tack.
Som det ses på billedet så var 18 mand til 'start' og pga den dejlige varme så kæmpede vi lidt med at finde den rette påklædning, og vi fandt den vel aldrig helt?
Tag til vore Guider: BoT, Philip/Jens og J-LO. Turen blev på 70 km fra Holtehallen og retur.
Deal .. ærgeligt at jeg måtte stå over - tog 50 km på grus i dyrehaven med en kollega.. På ingen måde det samme som med min klub, men i mangel af bedre kunne det bruges.
Dejligt I havde en god tur.
Kent wrote:Cykelture bør principielt ikke vare mere end 80 minutter men jeg må indrømme, at det var en fin tur i dag med en masse gode spor - det blev til 4 timer og 65 km. Godt arrangeret og godt guided
Ikke så sært at 18 mand gider stå op uhyggeligt tidligt for at nyde skoven og det gode selskab
Det kan godt være du er hurtigere over 80 minutter - Men er det over 4 timer, så må du stå af. Vi ser frem til at få dig med til MTB Marathon, så du kan se hvordan rigtige mænd kører på cykel.
Tak for en super god tur alle sammen det var dejligt at komme op i saddelen igen og ud i skoven igen med så mange af de grønne på en perfekt efterårs dag
Tak til de mange tur-guider
Måske er der nogle som vil smidde sporet fra deres Garmin her på tråden ??
De herrer
Tak for en super fed tur, som Brinten skrev, blev det til 96 km, det er sku udmærket træning til MTBM.
Jeg takker for mad, kiks og energi donationer og for at I brave svende gad vente, hold da kæft jeg var brændt ud til sidst, der var godt nok udsolgt
Scott Spark 10
11,0 kg just lost another 0,2 kg Wooo
Tak for en dejlig dag i super vejr. Jeg er sgu øm i stængerne og knæ, så jeg holder nok en pause frem til Dust lørdag (Der kunne du måske lære noget Hanne? - slap nu lidt af, man skal lytte når det gør ondt - please... ved det ikke rager mig, men forleden var du på piller? MAn bliver god når kroppen hviler efter træning, ikke når man kører mange km på kort tid - skriver kun i god mening....)
Jeg har sporet, men min garmin ligger i bilen, og jeg gider sgu ikke gå 3 etager lige pt.
Ses lørdag, hustigste omgang tæller!
J
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 21 Sep 2008, 21:49, edited 1 time in total.
var godt nok misundelig på jer idag, i var da superheldige med vejret. Jeg havde andre planer, men de blev desværre også smadret da jeg heller ikke var (eller stadig er) frist. Synes det er en feed ide me langturer, de skal vi da have flere af resten af året... bare nøje udvalgt efter vejret