Continental Stimorol 2H - Tisvilde 30/8
for de friske..!!!
"Rutevisning søndag d. 24/8 kl. 10:00. Vi mødes ved Asserbo Slotsruin."
sakset fra deres hjemmeside
Kan ikke selv
ses
A'et
"Rutevisning søndag d. 24/8 kl. 10:00. Vi mødes ved Asserbo Slotsruin."
sakset fra deres hjemmeside
Kan ikke selv
ses
A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tommy Hass
- Over stok og sten
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Jeg har kørt den her til aften.
Ruten på gpsies ser ud til visse steder at afvige en del fra hvor det rent faktisk er muligt at køre, så kan godt være i tvivl om jeg har fulgt den 100%, men i det store hele har jeg vel ramt rigtigt
Sporet er fint tørt, der er kun meget få steder med mudder, så i weekenden er der kun 2 steder hvor man lige skal være vågen. Resten af turen var fint tør, især når man tænker på hvor meget vand der kom i går.
Ligeledes er der kun een risky nedkørsel (set med mine nybegynder øjne, og jeg skulle selvfølgelig også styrte der, selvom jeg har kørt den 15-20 gange efterhånden) resten er nemt nok, og det er ganske som de skriver en hurtig rute med kun een stigning ala skibakken på intervalruten i Hareskoven.
/henrik
Ruten på gpsies ser ud til visse steder at afvige en del fra hvor det rent faktisk er muligt at køre, så kan godt være i tvivl om jeg har fulgt den 100%, men i det store hele har jeg vel ramt rigtigt

Sporet er fint tørt, der er kun meget få steder med mudder, så i weekenden er der kun 2 steder hvor man lige skal være vågen. Resten af turen var fint tør, især når man tænker på hvor meget vand der kom i går.
Ligeledes er der kun een risky nedkørsel (set med mine nybegynder øjne, og jeg skulle selvfølgelig også styrte der, selvom jeg har kørt den 15-20 gange efterhånden) resten er nemt nok, og det er ganske som de skriver en hurtig rute med kun een stigning ala skibakken på intervalruten i Hareskoven.
/henrik
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Noget i retning af kl. 9.00 - 9.30. Passer det dig Phillip (vi har jo begge små børn der sætter vækuretPhilip Brint wrote:Jeg kunne godt være frisk tirsdag. Hvor tidligt havde du i tankerne?Henrik Johannesson wrote:Niksen men regner med at tage en tur derop på tirsdag morgen. Nogen der vil med ??Tommy Hass wrote:
Er der nogen der var ude og køre ruten idag ??

Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
Der er helt super - Vækkeuret vågner alligevel før kl 7:00. Laver du en tråd, så andre kan melde sig på.Henrik Johannesson wrote:Noget i retning af kl. 9.00 - 9.30. Passer det dig Phillip (vi har jo begge små børn der sætter vækuretPhilip Brint wrote:Jeg kunne godt være frisk tirsdag. Hvor tidligt havde du i tankerne?Henrik Johannesson wrote:Niksen men regner med at tage en tur derop på tirsdag morgen. Nogen der vil med ??Tommy Hass wrote:
Er der nogen der var ude og køre ruten idag ??)
Rivette F8
-
- Helt uden hænder!
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Jeg kører med NN foran - og et efterhånden slidt mudderdæk bagpå.. Der er nok også en del grussti - og der er RR nok ikke de fedeste at bruge fordi de er så tynde.
Men Jannik - som udgangspunkt så er det som skrevet næsten altid tørt i Tisvilde grundet at vi kører på sand, men jeg ville nok vælge NN
/Hanne
Men Jannik - som udgangspunkt så er det som skrevet næsten altid tørt i Tisvilde grundet at vi kører på sand, men jeg ville nok vælge NN
/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/