Rolig hyggetur Søndag den 29/6 ( hvis vejret er godt)
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
- Steen Andersen
- Med blød hat
Av av. foklaring påkrævet....???!!!...!!???Steen A wrote:Tak for en fed tur i dagvi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben
fik mig selv en tur i Asserbo plantage idag.
Det er godt nok blevet min ynglingrute, yihaaa
Hilsner
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Steen Andersen
- Med blød hat
Olut aka andreas wrote:Av av. foklaring påkrævet....???!!!...!!???Steen A wrote:Tak for en fed tur i dagvi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben
Hilsner
Andreas
Vi var ved furresøen hvor der kom nogle i mod os og sage der kommer 2 til men der kom kun 1

Tykke kan også have tynd mave 

- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
En dejlig tur som godt kan gentages
En speciel tak til vore førstehjælpshjælpere som to' den forulykkede 'DMK'er' med til Kolle Kolle og den ventende(?) Ambulance! Rart at vi havde en Superwoman blandt os
Kedeligt for DMK at der så ring styr på deltagerne i deres introture, at vi kunne finde en efterladt deltager med brækket kraveben. Cyklen blev efterfølgende hentet af den skaderamtes mor og far. I ventetiden serverede Kollo Kollo gratis kaffe, så en stor tak for det.

En speciel tak til vore førstehjælpshjælpere som to' den forulykkede 'DMK'er' med til Kolle Kolle og den ventende(?) Ambulance! Rart at vi havde en Superwoman blandt os

Kedeligt for DMK at der så ring styr på deltagerne i deres introture, at vi kunne finde en efterladt deltager med brækket kraveben. Cyklen blev efterfølgende hentet af den skaderamtes mor og far. I ventetiden serverede Kollo Kollo gratis kaffe, så en stor tak for det.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
Ja tak for en dejlig tur i dag. Geodt at den uheldige kom godt afsted i sikre hænder
Kent og Steen, hvor blev i af. Troede at i vente rundt for at komme lidt tidligere hjem. Jeg så jer i Virum, fra føresædet i min bil altså, var i på bytyr eller ......
Kent og Steen, hvor blev i af. Troede at i vente rundt for at komme lidt tidligere hjem. Jeg så jer i Virum, fra føresædet i min bil altså, var i på bytyr eller ......

Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
De var kørtSteen A wrote:Olut aka andreas wrote:Av av. foklaring påkrævet....???!!!...!!???Steen A wrote:Tak for en fed tur i dagvi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben
Hilsner
Andreas
Vi var ved furresøen hvor der kom nogle i mod os og sage der kommer 2 til men der kom kun 1100m fremme sad der en og var ikke helt på toppen, så var der en hustler ( ved ikke hvem) der så han havdet brækket kravebenet og ringede 911 og lånte ham en slange til slynge. men hvor var hans "venner"????????????

http://mtb.dk/messageboard/board.php?bo ... ide=1#laes
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Steen Andersen
- Med blød hat
-
- 3000+ posts = spammer
Ja, de var sku ikke skide smartSteen A wrote:Tak for en fed tur i dagvi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben

Synes altid det har virket godt for os. Også vigtigt at tælle alle, når der er pause - alle burde vide antallet af ryttere i gruppen, og hvem der er bagstopper.
Bortset fra de gange det ikke helt har fungeret. Det er super gået af jer derude idag. God hustler stil!! Meen vi har også selv 'glemt' ryttere derude (heldigvis er der ikke sket noget med dem) Som J-Lo siger er det rigtigt vigtigt at aftale hvem som kører sidst og samler op. Jeg kan da selv huske en 2-3 ture hvor vi lige pludselig har 'mistet' en rytterJakob 'J-Lo' Lohmann wrote: Synes altid det har virket godt for os. Også vigtigt at tælle alle, når der er pause - alle burde vide antallet af ryttere i gruppen, og hvem der er bagstopper.

- Hanne
- Med nyvasket cykel
Tak for en god tur i dag - selvom den jo endte lidt før tid.
Ja - det var jo lidt ærgeligt at det var en ambulance vi måtte tilkalde, men godt vi var der og kunne hjælpe "DMK Jesper"
Det var SÅ POKKERS dejligt at komme ud og køre en klubtur med jer - det MEGET længe siden jeg har kunne det..
Vi ses forhåbentlig snart igen
Kærligst
Hanne
Ja - det var jo lidt ærgeligt at det var en ambulance vi måtte tilkalde, men godt vi var der og kunne hjælpe "DMK Jesper"
Det var SÅ POKKERS dejligt at komme ud og køre en klubtur med jer - det MEGET længe siden jeg har kunne det..
Vi ses forhåbentlig snart igen
Kærligst
Hanne

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/