Rolig hyggetur Søndag den 29/6 ( hvis vejret er godt)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

tak for tur
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Tak for en god hyggetur i godt tempo........ :wink:
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Tak for en fed tur i dag =D> vi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben #-o
Tykke kan også have tynd mave ;-)
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Steen A wrote:Tak for en fed tur i dag =D> vi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben #-o
Av av. foklaring påkrævet....???!!!...!!???
fik mig selv en tur i Asserbo plantage idag.
Det er godt nok blevet min ynglingrute, yihaaa
Hilsner
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

HØRT :!:

Tak for i dag. Skønt vejr og selskab :thumbsup:

Det blev til små 50 km før Steen og jeg var tilbage ved hallen. Jeg synes at benene er en anelse trætte. Godt at jeg ikke skal spille fodbold i aften - Olé olé Spanien :D
Nu kan det da kun gå fremad....
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Olut aka andreas wrote:
Steen A wrote:Tak for en fed tur i dag =D> vi så nok alle hvor vigtigt det er at vente og få alle med. Av mit kraveben #-o
Hilsner
Andreas

Vi var ved furresøen hvor der kom nogle i mod os og sage der kommer 2 til men der kom kun 1 :-k 100m fremme sad der en og var ikke helt på toppen, så var der en hustler ( ved ikke hvem) der så han havdet brækket kravebenet og ringede 911 og lånte ham en slange til slynge. men hvor var hans "venner"????????????
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

En dejlig tur som godt kan gentages :D

En speciel tak til vore førstehjælpshjælpere som to' den forulykkede 'DMK'er' med til Kolle Kolle og den ventende(?) Ambulance! Rart at vi havde en Superwoman blandt os :D

Kedeligt for DMK at der så ring styr på deltagerne i deres introture, at vi kunne finde en efterladt deltager med brækket kraveben. Cyklen blev efterfølgende hentet af den skaderamtes mor og far. I ventetiden serverede Kollo Kollo gratis kaffe, så en stor tak for det.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!

Post by jannik 'lordy' stuhr »

vist ikke den første efterladte på de ture ;)

men ja meget ærgligt
Hvorfor ikke ;)
Når livet er fed på den F E D E måde
http://www.tykkeskolen.dk/
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja tak for en dejlig tur i dag. Geodt at den uheldige kom godt afsted i sikre hænder

Kent og Steen, hvor blev i af. Troede at i vente rundt for at komme lidt tidligere hjem. Jeg så jer i Virum, fra føresædet i min bil altså, var i på bytyr eller ...... :roll:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Tak for en super tur - Jens og jeg rundede også 50km - Det er er vel meget godt for en søndagshyggetur i roligt tempo.

Fedt syn at se det gønne tog skære sig gennem skoven, 14 mand det er da kanon.

Flot af DMK - not [-X [-X [-X

PS J-Lo du skylder mig en slange. [-X [-X :lol:
Rivette F8
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Steen A wrote:
Olut aka andreas wrote:
Hilsner
Andreas

Vi var ved furresøen hvor der kom nogle i mod os og sage der kommer 2 til men der kom kun 1 :-k 100m fremme sad der en og var ikke helt på toppen, så var der en hustler ( ved ikke hvem) der så han havdet brækket kravebenet og ringede 911 og lånte ham en slange til slynge. men hvor var hans "venner"????????????
De var kørt :(
http://mtb.dk/messageboard/board.php?bo ... ide=1#laes
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Steen Andersen
Med blød hat

Post by Steen Andersen »

Øhhhhhh ja vi skulle lige noget i virum, helmsvej, bagsværd. :-'' men alle veje føre jo til Rom og holtehallen. :-({|=
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, de var sku ikke skide smart :( Det er så let, aftal en bagstopper, når der er pause, venter alle til bagstopperen er mødt op, så ved vi at alle er med.

Synes altid det har virket godt for os. Også vigtigt at tælle alle, når der er pause - alle burde vide antallet af ryttere i gruppen, og hvem der er bagstopper.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote: Synes altid det har virket godt for os. Også vigtigt at tælle alle, når der er pause - alle burde vide antallet af ryttere i gruppen, og hvem der er bagstopper.
Bortset fra de gange det ikke helt har fungeret. Det er super gået af jer derude idag. God hustler stil!! Meen vi har også selv 'glemt' ryttere derude (heldigvis er der ikke sket noget med dem) Som J-Lo siger er det rigtigt vigtigt at aftale hvem som kører sidst og samler op. Jeg kan da selv huske en 2-3 ture hvor vi lige pludselig har 'mistet' en rytter :oops:
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for en god tur i dag - selvom den jo endte lidt før tid.
Ja - det var jo lidt ærgeligt at det var en ambulance vi måtte tilkalde, men godt vi var der og kunne hjælpe "DMK Jesper"

Det var SÅ POKKERS dejligt at komme ud og køre en klubtur med jer - det MEGET længe siden jeg har kunne det..

Vi ses forhåbentlig snart igen

Kærligst
Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply