Til Lykke Diana. Godt 'gået'. Også til lykke til Charlotte med de gode ben.
Synd at du skulle punktere Diana hvad kunne det ikke være blevet til
Det var en god rute selvom bakkerne lå lidt tæt, men så var der jo til gengæld ret fladt indtil de dukkede op igen, men jeg glæder mig nu til St. Dyrhave .
Jan Lohmann wrote:Til Lykke Diana. Godt 'gået'. Også til lykke til Charlotte med de gode ben.
Synd at du skulle punktere Diana hvad kunne det ikke være blevet til
Det var en god rute selvom bakkerne lå lidt tæt, men så var der jo til gengæld ret fladt indtil de dukkede op igen, men jeg glæder mig nu til St. Dyrhave .
ja, jeg har også bemærket at der nu næsten kun laves ruter med 200-300hm pr. omgang i hot og dust .. det giver goe ben *
Tillykke Diana - godt kørt -fedt at se dig på podiet..
Supergodt kørt af Charlotte .- du skal nok nå dine mål ..
Tak for en dejlig dag i skoven, mine piger og jeg synes det var så fedt at heppe på jer - for en gangs skyld var jeg slet ikke misundelig over ikke at skulle køre ..
Hanne wrote:
Supergodt kørt af Charlotte .- du skal nok nå dine mål ..
Tak for det.. - Jeg må indrømme at jeg havde en stemme kørende inde i hovedet der sagde "hvis Hanne kunne køre 13 omgange i weekenden, så kan du altså også klare sølle 3 omgange i dag"
- Og jeg (følte at jeg?) tonsede afsted på 3. omgang fordi jeg var helt overbevist om at der lå en DMK´er lige bag ved mig, som jeg i hvert fald ikke ville lade slippe fordi... Da jeg så kom i mål (foran ham!) viste det sig at det bare var en i en blå trøje...