Næstved rundt på søndag.. Hvem kommer??

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

øh, er der et link til resultater. synes ikke jeg kan se noget på deres hjemmeside. :roll:
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Dan wrote:øh, er der et link til resultater. synes ikke jeg kan se noget på deres hjemmeside. :roll:
I menu / resultatlisten
http://www.naestved-cykel-motion.dk/Mtb ... sultat.htm
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Tak.

Per, benene er gode. Selvom du har influenza i kroppen og tager dig tid til at stoppe op knække dig (jeg ville bare ha gjort det på cyklen :mrgreen:)
så er du ikke langt efter vinderen. :thumbsup: =D>
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Dan wrote:Tak.

Per, benene er gode. Selvom du har influenza i kroppen og tager dig tid til at stoppe op knække dig (jeg ville bare ha gjort det på cyklen :mrgreen:)
så er du ikke langt efter vinderen. :thumbsup: =D>
10min ifgl deres tid .og Jeppe JC havde større hul til mig end 6 sec. vil tro halv til helt minut. det er osse lige meget .men de to der lå foran havde på første omgang havde 2 min til os , og jeg tror ikke vi har sat 8 min til på anden omg. Nå"god tr. tur"
Jeg stoppede sku ikke op , det nåede jeg ikke , brugte lidt tid til en tår vand efter.. puha "Det smager gimt når vikinger spytter" :-#
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

...jeg blev kun 3. sidst på den korte. :-D
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig ;)..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Bo jeg fatter ikke at du overhovedet gad at forsøge. Hvordan kan du tro at noget som helst ville gå godt efter at DR har brændt os af 2 lørdage i træk og ikke sendt Matador - det var dømt til at gå galt :wink:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Bo - skal du ikke have noget latex i de UST'er... så slipper du nok for det meste pjat...

Godt kørt, Per ... med bræk og det hele :roll:

Ja, jeg kørte et par timer i Hareskoven i dejligt solskind :lol: ... og faldt pludselig ind i et løb af Haretri tror jeg, så jeg nappede lige lidt ræs på kælkebannen, og vendte så snuden hjemad... der var kun enkelte mudderhuller, så det var fedt

Jeg hostede også lidt slim op, så jeg er glad for at jeg ikke tog til næstved
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Peter: Ja, det er DR's skyld! :-)

Morten: Jeg har noget snot i. Der var bare ikke nok luft i fra starten af.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Hanne wrote:Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig ;)..
Da jeg stod i kø for tilmelde Bo og jeg , kom der en og sagde "tænkte nok Hustlerne kom" Så den grønne trøje er kendt for at komme dukke op til de forskellige løb. :wink:
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Per Olsson wrote:
Hanne wrote:Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig ;)..
Da jeg stod i kø for tilmelde Bo og jeg , kom der en og sagde "tænkte nok Hustlerne kom" Så den grønne trøje er kendt for at komme dukke op til de forskellige løb. :wink:
Sådan..vi er vel også den mtb klub med flest aktive medlemmer til løb i DK?? gu er vi så \:D/
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Per Olsson wrote:
Var det Jens Veggerby ? Jeg/vi fik nu også en direkte invitation fordi vi vandt de sidste to år....
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Godt kørt til de tre Hustlere som kom til start...ærgeligt at forholdene var så dårlige..ruteafmærkning.

...og til Bo, det kan sku´ske for den bedste, at man lige ikke hører vækkeuret... Vi ses :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

RENE fra Køge wrote:Ja jeg ka da godt spise Mac D, men jeg blir næsten sulten samtidig med jeg spiser det eller ihvertfal lige efter jeg forlader butikken :roll: ... kan slet ikke blive mæt af det stads :?
tag på kostkursus, så lærer du hvorffor :-)

OK; det er fordi der er masser af fedt (og noget kulhydrat/protein) men absolut INGEN fibre. Og fibre (dvs. kerner/skalrester fra korn osv.) er det man føler sig mæt af, så masser af rugbrød, havregryn, Muslí og lign er det der skal til.... da det hjælper med at holde blodsukkeret stabilt over flere timer, så føler man også mindre lyst til slik - en ganske positiv sideeffekt.

Pommefritter er endnu værre..... desuden er det jo ofte animalsk fedt der steges i => fedt i hjertet ...... og det dør man af i længden.... så vi er skiftet til fiberholdigt brød (mere rugbrød, og f.esk. hvid hvede, da det er bedre end alm. boller), samt rapsolie til stegning + skift fra kjærgården til plantemargarine (det kan konen godt nok ik lide..) ... man kan lige så godt prøve at give børnene nogle gode vaner fra scratch .....
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Her er mine pomfritter...før de skulle på Resturant DEN GYLDNE MÅGE MC.
Hardvig. Det var en MTB'er fra JC det sagde "tænkte nok TeamH kom"

Der kom en fotograf og sagde jeg har taget mange billeder dag , men mangler lige et par ben... Personligt havde jeg jo nok valgt et par dame ben, men hvad pokker jeg baber jo osse ben... :wink:
Flere billeder her.klik menu / billeder/ næstvedrund2007

http://www.naestved-cykel-motion.dk/Mtb ... oNInfo.htm

Image
Post Reply