Slush cup 17/12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Som tilskuer var det sjovt at se at alle led uanset placeringen. jeg troede kun at det var os i den 'tunge' ende :D :D

Dejlig dag, to' en 'egotur' Farumsø, Furesø og Geels retur. Rart til en afveksling at undgå at køre i kø. :wink:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Tak for en god tur i skoven idag, det var hyggeligt lige at møde et par stykker af jer.. Jeg stak lidt hurtigt af efter løbet, men håber at se jer alle igen til næste afdeling. FORHÅBENLIGT har jeg til den tid fået mig en original TEAM HUSTLER trøje, så jeg stolt og med hovedet højt kan vise den grønne farve.. :D
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod

Post by Anders Kirchhoff »

Fed rute, dårlige lunger og noget chipproblematik.

Står til kun at have gennemført en runde, men mine stænger, lunger og pulsur siger 2 runder, men mon ikke de får rettet op på det 8)

Det var en rigtig superfed MTB-rute. Ikke så mange racecykelspor, men dejligt med singletracks og hurtige/halvfarlige nedkørsler.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Anders Kirchhoff wrote:lunger og pulsur siger 2 runder
Hvis de har luft til at snakke, så har du nok kun kørt en ;-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Anders og Stephan. I skal kontakte Evetns4u for at være sikre på at få styr på resultaterne - det er vigtigt!

Stephan, du kan godt komme på listen, det med at kører uden chip er et kendt fenomen ;) Sig hvem du kom i mål før / efter, så kommer du på listen.
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!

Post by jannik 'lordy' stuhr »

Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

fine billeder Jannnik
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Ja, gode billeder Jannik...og et par sjove shots... :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Jeps - Jannik - de er så cool ;) Håber på at få givet dig filmen så vi også lige kan få den online - der er både fra julefrokost og fra løbet idag
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Anders og Stephan. I skal kontakte Evetns4u for at være sikre på at få styr på resultaterne - det er vigtigt!

Stephan, du kan godt komme på listen, det med at kører uden chip er et kendt fenomen ;) Sig hvem du kom i mål før / efter, så kommer du på listen.
Ja, jeg talte kort med Bo Falck der også sagde at jeg skulle skrive til Claus fra Events4U hvilket jeg nu har gjort - jeg kom jo ind lige efter Mr Grønnie :wink:

Jannik: Super billeder du fik taget.

Diana: Jeg synes, at du skal kontakte SlushCup med henblik på oprykning! Du er lige efter Julie Bollerup i dagens resultat. Du kører 1. runde kun lidt langsommere end hende selv om du starter langt tilbage. Julie er sat til startbox 9 men starter i startbox 2 - fair nok...Hun kan køre forholdsvis hurtigt og hvis kvinderne skal have indbyrdes kamp skal de der har en chance i toppen starte længere fremme. Brug det og så Julie som argument. Du en sgu bedre en den forrige kvindelige MTB danmarks mester 8)

Puha, hvor var det hårdt idag. Jeg følte mig langt fra på toppen, men det gik knapt så dårligt som jeg følte derude. Sej rute for de der havde deres løbs debut idag. Godt gået Charlotte
Last edited by Stephan Bak on 18 Dec 2006, 01:05, edited 1 time in total.
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Stephan Bak wrote:Diana: Jeg synes, at du skal kontakte SlushCup med henblik på oprykning! Du er lige efter Julie Bollerup i dagens resultat. Du kører 2. runde væsentligt hurtigere end hende. Julie er sat til startbox 9 men starter i startbox 2 - fair nok...Hun kan køre forholdsvis hurtigt og hvis kvinderne skal have indbyrdes kamp skal de der har en chance i toppen starte længere fremme. Brug det og så Julie som argument. Du en sgu bedre en den forrige kvindelige MTB danmarks mester 8)
Enig! Godt set Stephan.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tror også at jeg lige må snakke med Bo Falck inden jeg går til start næste gang, jeg er vist efterhånden havnet ret langt nede í boksene
Uhhh - jeg glæder mig til næste gang

OG godt kørt Diana - du er MEGA COOL og ligeså stor applaus til Charlotte - første løb overhovedet ., så sejt kørt !!!
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Hmm...synes nu det gik ret dårligt..mine ben var mega tunge...specielt på anden tur gik jeg fuldstændig i stå...men svært at kæmpe sig op til de hurtige piger, når man starter meget længere nede...

Satser på at alt den spinningtræning giver pote...til foråret, lige nu er det hårdt..men sådan er det....er bare med til Slush for sjov :wink: ej, det var gas...men der er lige nogle ting trænings- og ernæringsmæssige ting jeg skal have styr på...først, og man kan desværre ikke købe sig til noget....Kun en fed cykel...men den giver jo ingen resultater i sig selv....så Klaptræet er mega hyggeligt....meeeen, i 2007 så skal den have en over nakken....og så giver Hustlerne den mega gaz til Dusten...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply