Der er resultater online her: www.events4u.dk - ved ikke lige hvorfor der er kommet 2 ryttere uden tider, ind på listen som nummer 1 og 2 i min klasse - ufedt.
Mic skal jo være medlem af en DCU klub for at kunne køre om den samlede marathon cup.Rust wrote:Ja det var temlig hårdt. Også at blive prylet af Jakob med 16 min.![]()
Hvorfor kørte Grønbæk for Johnny Cash?
Hartvigsen kørte for Hustlerne, blev dog pryglet af 2 piger![]()
Hvor var Carsten Graff?
Dagens lyspunkt for undertegnede var at jeg vandt hovedlodtrækningspræmien et Polar S 520 pulsur. Nice
Tilykke med uret.Rust wrote:Ja det var temlig hårdt. Også at blive prylet af Jakob med 16 min.![]()
Hvorfor kørte Grønbæk for Johnny Cash?
Hartvigsen kørte for Hustlerne, blev dog pryglet af 2 piger![]()
Hvor var Carsten Graff?
Dagens lyspunkt for undertegnede var at jeg vandt hovedlodtrækningspræmien et Polar S 520 pulsur. Nice
En mindre forkølelse i dagene op til løbet gjorde at jeg på forhånd havde besluttet mig for kun at køre i 1 time. Og det passede med at jeg kom tæt forbi start/mål efter 1 time. Så det var en god gang træning jeg fik ud af det. Det var dog så koldt at jeg ikke ventede til i andre kom i mål, men valgte at køre hjem og tage et varmt bad.Rust wrote:Hvor var Carsten Graff?
Har lige set billederne igennem, og kan regne ud at jeg har været på 9-10 pladsen da jeg stoppede efter 1 time, med mindre der er sket den store forskydning fra billederne er taget og til mål.J-LO wrote:Billeder her: http://www.teamhustler.dk/gallery/index.php?cat=42