Kenny wrote:Jeg skal minde dig om at du er tildelt startbox nr5. Hvilket vil sige at hvis du starter helt oppe i box 4 ved siden af mig. Eller møver dig længere frem bliver der indgivet en klage til løbsledelsen
Du skal have Hustler tøj. Ellers overser jeg dig bare når du står og simulere en defekt.(igen)
Jeg kan sætte et stort pink kryds på min bag, så du har noget at følge
Og om så du starter i box1 og jeg starter hjemmefra, så napper jeg dig
Der skal 2 ting til at vinde et cykelløb...
1) Selvtillid
2) Være hurtig på cyklen
Du ser da ud til at være kommet rigtig langt med punkt 1
Last edited by Niels G Henningsen on 26 Apr 2011, 16:10, edited 1 time in total.
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
JesperJ wrote:Kommer da også, så ma jeg se om den gode landevejsform kan bruges til noget i den grønne skov
Er de nye H12 hustler trøjer med til uddeling ved HOTCUP 2
mvh
Jesper
Jeg har stukket ClausA hele posen - så der kan afhentes til Hotcup II
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Kommer - dog bliver der nok ikke rigtigt nogen kamp med Baade denne gang ;(
Bare vent - når først adrenalinen pumper og du ser mig, så opstår der en explosion og yupti - så er pulsen oppe i det røde felt lige indtil målstregen!!
Kenny wrote:Jeg skal minde dig om at du er tildelt startbox nr5. Hvilket vil sige at hvis du starter helt oppe i box 4 ved siden af mig. Eller møver dig længere frem bliver der indgivet en klage til løbsledelsen
Du skal have Hustler tøj. Ellers overser jeg dig bare når du står og simulere en defekt.(igen)
Jeg kan sætte et stort pink kryds på min bag, så du har noget at følge
Og om så du starter i box1 og jeg starter hjemmefra, så napper jeg dig
Der skal 2 ting til at vinde et cykelløb...
1) Selvtillid
2) Være hurtig på cyklen
Du ser da ud til at være kommet rigtig langt med punkt 1
Jep, og punkt 2 er godt på vej.... Jeg kører hurtigt nedaf og jeg kører hurtigt kold opad bakkerne
Men med Kenny og Jakobs lille interne strid, ser de slet ikke lille mig før det er for sent
SPIL KÆK MENS DU KAN (citat: Heidi "WAT" Larsen)
Og det gør jeg så........
JesperJ wrote:Kommer da også, så ma jeg se om den gode landevejsform kan bruges til noget i den grønne skov
mvh
Jesper
H12 trøjerne er (desværre kun) til de som har betalt! Trøjerne er IKKE Hustlertrøjer. Jeg komme dog i H12 trøjen!
mvh
Jesper
H12 trøjerne er (desværre kun) til de som har betalt! Trøjerne er IKKE Hustlertrøjer. Jeg komme dog i H12 trøjen!