Måske kan vi køre sammen - jeg kører jo i forvejen i adstadigt slidgigt tempo

Hvis du skal fiske efter medlemmer må du købe et bannerAlice 'Cooper' wrote:Hej smukke Hanne.
Sikke noget møg! kender godt føelsen da jeg selv måtte stoppe klatring for nogen år tilbage pga. mit håndled. det var en stor kamel og sluge da al ens energi og størstedelen af ens sociale omgangskreds var investeret i den sport. Men så måtte jeg jo kaste min energi et andet sted og det var jo så startskudet til WATeam så det gik egentlig ok.
Der er massere af plads i WATeam til din energi og gode humør, hvis du skulle have lyst der kan du måske få aflastning med andre udfordringer.
knus Alice
Nu er det heldigvis sådan at man godt må være medlem af WATeam og stadig være medlem alle andre steder man har lyst til, så Hanne er velkommen til at stille op i grønt eller med med polka prikker hvis hun har lyst til det. Hun kan måske bare samtidigt finde aflastning med al hendes energi på andre måder end MTB.Peter Christensen wrote:Hvis du skal fiske efter medlemmer må du købe et banner
Heldigvis? Flere medlemskaber hvor samme sport er repræsenteret, og der derfor kan opstå tvivl om tilhørsforhold og 'press' fra holdkammerater, er en rigtig dårlig ide. Det er set utallige gange.Alice 'Cooper' wrote:Nu er det heldigvis sådan at man godt må være medlem af WATeam og stadig være medlem alle andre steder man har lyst til...
Kan du have ret i Jakob, men nu er vi ikke kun en MTB klub men en klub med mange sportsgrene involveret og vi ville have rigtig svært ved at skulle lægge forbud ud om hvad folk må og ikke må. Tror vores klub bygger på sammenholdet og det fede netværk til at finde piger med den slags mærkelige tendenser vi har, det er ikke altid nemt og det går vist fint uden restriktioner.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Heldigvis? Flere medlemskaber hvor samme sport er repræsenteret, og der derfor kan opstå tvivl om tilhørsforhold og 'press' fra holdkammerater, er en rigtig dårlig ide. Det er set utallige gange.Alice 'Cooper' wrote:Nu er det heldigvis sådan at man godt må være medlem af WATeam og stadig være medlem alle andre steder man har lyst til...
Efter min mening må man vælge, man kan ikke både blæse og have mel i munden. Men det er jo diskuteret før. Det er jo bare at tage et valg, så er den ikke længere.
Jeg har stor respekt for, at folk skifter klub efter niveau eller pga. interesser, men jeg har ikke så meget til overs for den anden løsning, som kan skabe splid mellem klubberne.