Slut med de lange og korte

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Hanne Egaa
Nu med chainsuck

Post by Hanne Egaa »

:cry: Det lyder ik rart - og så mangler vi da godt nok kvinder i grønt.
Måske kan vi køre sammen - jeg kører jo i forvejen i adstadigt slidgigt tempo :roll:
Med grønne pedaler
Kenny
3000+ posts = spammer

Post by Kenny »

Det lyder ikke sjovt. Er det helt umuligt at køre hvis du bruger twister i stedet for triggers?
Klubmester i Tri-Sprint 2016
ClausA
Bjergrytter af statur

Post by ClausA »

NEEEEJ. Min læremester må ikke stoppe. :-(

Det er jeg meget ked af at høre.

Håber ikke at du har smerte, når du holder dig i ro og at vi stadig kan tage lidt små ture i ny og næ.

Ved hvor svært du har ved at sidde stille. :-)

/ClausA
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Kære alle jer der har skrevet

Kæmpe tak for jeres support.. det er ikke rigtig til at forstå endnu, men løsningerne kommer nok hen ad vejen. Det er en rigtig stor kamel at sluge fordi MTB løb har fyldt så meget i mit liv de sidste 5 år.. Jeg er så glad for de søde ord i har sendt mig med på vejen og med den opbakning skal det hele nok gå.

Hvordan jeg skal komme videre med denne nye ting i livet, aner jeg stadig ikke, men jeg overlever og skal nok komme igennem, omend jeg nok skal ned og bide i græsset af ærgelse et par gange.

En god ting er at jeg har fået et par jobs som spinninginstruktør - hvilket betyder at jeg stadig kan få lidt motion. Jeg kommer også til at køre en smule i skoven for det kan jeg jo slet ikke undvære.. men tempo og distance kommer fra nu af til at afhænge af helbreddet.. ( og hvem skulle tro at jeg nogensinde skulle komme hertil) :D

Kærligst Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hanne, jeg har snakket med flere som har kørt med brækkede tommelfingre, og knækkede ledbånd i tommelfingre, det kan lade sig gøre!

1. Shimano dual control skiftere
2. Styr med meget back-sweep. (Syntace laver er carbon med 12 grader)

Så ligger dit tryk på styret ikke mellem tommel og pegefinger, men på håndfladen under lille og ringfinger = din tommel er 95% ude af spillet.

Prøv det. måske virker det for dig? Glem 12 og 24t løb, men hvis du kan deltage i de korte 1-1.5 timers med ovennævnte setup, er 'karrieren' jo reddet!

/J
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Kære Hanne,

Det er da en rigtig sur besked du har fået :cry:

Håber virkelig at du med ændring i træning, cykel setup og kortere løb stadig har en mulighed for at komme ud og batle med os.

Ellers må du jo starte en spinning karriere, lyder også som en god mulighed. Fordelen er du slipper for at vaske cyklen efter træning.

Du kan jo starte din spinning karriere som afløser for Grønbech, til Hustler spinning hen over vinteren. Tror allerede jeg har to datoer, hvor vi kunne bruge din ekspertise :wink:
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak Jak og Schønne

Jeg vil da gerne prøve kræfter med at skulle være instruktør for jer så længe I kan acceptere at jeg gør det på min måde
Og Jak - tak for tippet - dual control skiftere er i tankerne allerede men skal lige se mere på styr ..

/H
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Her hanne. Der er nogen stykker med 12 graders back-sweep

http://syntace.com/
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn

Post by Alice 'Cooper' »

Hej smukke Hanne.

Sikke noget møg! kender godt føelsen da jeg selv måtte stoppe klatring for nogen år tilbage pga. mit håndled. det var en stor kamel og sluge da al ens energi og størstedelen af ens sociale omgangskreds var investeret i den sport. Men så måtte jeg jo kaste min energi et andet sted og det var jo så startskudet til WATeam så det gik egentlig ok.

Der er massere af plads i WATeam til din energi og gode humør, hvis du skulle have lyst der kan du måske få aflastning med andre udfordringer.

knus Alice
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Alice 'Cooper' wrote:Hej smukke Hanne.

Sikke noget møg! kender godt føelsen da jeg selv måtte stoppe klatring for nogen år tilbage pga. mit håndled. det var en stor kamel og sluge da al ens energi og størstedelen af ens sociale omgangskreds var investeret i den sport. Men så måtte jeg jo kaste min energi et andet sted og det var jo så startskudet til WATeam så det gik egentlig ok.

Der er massere af plads i WATeam til din energi og gode humør, hvis du skulle have lyst der kan du måske få aflastning med andre udfordringer.

knus Alice
Hvis du skal fiske efter medlemmer må du købe et banner :wink:
Gid det snart var maj...!
AnneHolm
Med nye kabler

Post by AnneHolm »

Hej Hanne,

øv øv øv, hvor er det surt og hvor er jeg ked af at høre, at min "mentor" måske ikke skal køre så meget mere. Som den seje kvinde du er, er jeg sikker på at du nok skal finde en rigtig go løsning på den ærgelige situation.

Mange tanker fra Anne
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

Peter Christensen wrote:Hvis du skal fiske efter medlemmer må du købe et banner :wink:
Nu er det heldigvis sådan at man godt må være medlem af WATeam og stadig være medlem alle andre steder man har lyst til, så Hanne er velkommen til at stille op i grønt eller med med polka prikker hvis hun har lyst til det. Hun kan måske bare samtidigt finde aflastning med al hendes energi på andre måder end MTB. :-s
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Alice 'Cooper' wrote:Nu er det heldigvis sådan at man godt må være medlem af WATeam og stadig være medlem alle andre steder man har lyst til...
Heldigvis? Flere medlemskaber hvor samme sport er repræsenteret, og der derfor kan opstå tvivl om tilhørsforhold og 'press' fra holdkammerater, er en rigtig dårlig ide. Det er set utallige gange.

Efter min mening må man vælge, man kan ikke både blæse og have mel i munden. Men det er jo diskuteret før. Det er jo bare at tage et valg, så er den ikke længere.

Jeg har stor respekt for, at folk skifter klub efter niveau eller pga. interesser, men jeg har ikke så meget til overs for den anden løsning, som kan skabe splid mellem klubberne.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak Alice - du er så super sød.
Jeg skal lige have vendt rigtig mange ting oppe i hovedet og så skal jeg nok finde en ny bane :)..

Og kæmpe tak for tilbuddet:)..
Min MTB (eller hvad jeg nu kan køre) bliver i TeamHustler - men jeg ved I har så meget andet at byde på :)
Kh
Hanne
Alice 'Cooper'

Post by Alice 'Cooper' »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:
Alice 'Cooper' wrote:Nu er det heldigvis sådan at man godt må være medlem af WATeam og stadig være medlem alle andre steder man har lyst til...
Heldigvis? Flere medlemskaber hvor samme sport er repræsenteret, og der derfor kan opstå tvivl om tilhørsforhold og 'press' fra holdkammerater, er en rigtig dårlig ide. Det er set utallige gange.

Efter min mening må man vælge, man kan ikke både blæse og have mel i munden. Men det er jo diskuteret før. Det er jo bare at tage et valg, så er den ikke længere.

Jeg har stor respekt for, at folk skifter klub efter niveau eller pga. interesser, men jeg har ikke så meget til overs for den anden løsning, som kan skabe splid mellem klubberne.
Kan du have ret i Jakob, men nu er vi ikke kun en MTB klub men en klub med mange sportsgrene involveret og vi ville have rigtig svært ved at skulle lægge forbud ud om hvad folk må og ikke må. Tror vores klub bygger på sammenholdet og det fede netværk til at finde piger med den slags mærkelige tendenser vi har, det er ikke altid nemt og det går vist fint uden restriktioner. :-) Filosofien er at pigerne skal være med af lyst og ikke af tvang :-)

Nu har jeg vist desværre kommet til at fjerne lidt fokus fra Hanne så nok om det i dette indlæg om Hanne, hvis der er nogen der har lyst at kommentere så bare skriv til mig eller lav et nyt indlæg så skal jeg nok svare der :-) Sorry hvis nogen tager det ilde op at jeg har skrevet til hanne om WATeam her, det var ikke meningen.

Hanne du er altid velkommen alle steder med din gode energi :-) det er altid surt med skader og andre dump på vejen men er sikker på du finder noget andet som giver dig ligeså meget glæde som at cykle langturer, det skal nok komme. :-)
Post Reply