MTB: 31/8 kl. 18.30 Køge Ås (DustCup)
-
- 3000+ posts = spammer
Re: køge
Fedt, kom lige og hiv fat i os, så vi kan trykke håndJohnni wrote:jeg kommer til køge ås

- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Vi ses johnni . det er vel top 20 i morgen, der skal køres for.Johnni wrote:jeg kommer til køge ås
/per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Ask 'Bask' Hybel
- Nu med støttefod
Der er vejarbejde på Køge Bugt motorvejen, og det giver KAOS sydpå. Der kan være helt op til 1 times køretid fra Greve Nord til Solrød. Vi kan desværre ikke udskyde starten grundet den tidlige solnedgang, så kør hjemmefra i god tid.
Søg alternative ruter, fx. over Roskilde.
hilsen formanden fra pmc
Ja, der skal køres stærkt!!!!!!!!!

Gerne mellem de 15 bedste!!!
HI HI, se lige mit motto!!!!

Re: ..
Er det ikke surt at tage helt til Århus og så ikke køre de sidste 2 km af ruten?!Morten Hartvigsen wrote:lørdag : 103Km Marselisborg

Tjek min hjemmeside: http://www.trekoclv.webbyen.dk/
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Re: ..
Mads Kock wrote:Er det ikke surt at tage helt til Århus og så ikke køre de sidste 2 km af ruten?!Morten Hartvigsen wrote:lørdag : 103Km Marselisborg
Fedt med lidt ekstra kilomter i benene, syns også 103 var et skævt tal..
Den nye Ghost mangler bare to alu shims til bagdæmperen, og de skulle gerne komme SENEST fredag, så er den klar

HENRIK - jeg henter dig kl. ca. 16 - OK ?
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg har lige talt med en kolega som køre den vej hver dag og alle veje den vej ned af mod køge er i total kaos også over RoskildeBask wrote:Der er vejarbejde på Køge Bugt motorvejen, og det giver KAOS sydpå. Der kan være helt op til 1 times køretid fra Greve Nord til Solrød. Vi kan desværre ikke udskyde starten grundet den tidlige solnedgang, så kør hjemmefra i god tid.
Søg alternative ruter, fx. over Roskilde.
hilsen formanden fra pmc

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
Tak for i dag drenge - det var rigtig sjovt.
Jeg synes, at det var nogle særdeles spændende nedkørsler de havde fundet til os.
Det kunne i hvert fald godt få adrenalinen frem, de første gange jeg tog dem. Men efterhånden vænnede jeg mig til dem,
selv om jeg på første nedkørsel (1. omgang) havde "fornøjelsen" af at være oppe at køre på forhjulet
Jeg synes, at det var nogle særdeles spændende nedkørsler de havde fundet til os.
Det kunne i hvert fald godt få adrenalinen frem, de første gange jeg tog dem. Men efterhånden vænnede jeg mig til dem,
selv om jeg på første nedkørsel (1. omgang) havde "fornøjelsen" af at være oppe at køre på forhjulet

- Ask 'Bask' Hybel
- Nu med støttefod